Ayb Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 mulig dette er spurt om før, men fant ikke noe om det. har tenkt på å kjøpe en bærbar i nærmeste framtid, men vil det være lurt nå som DX10 kommer snart? kommer grafikkort med DX9 til å kunne kjøre spill som kommer om f.eks 2 år? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det spørs egentlig hva slags maskin du skal ha. Hvis du skal kjøpe en gamer laptop nå, som sikkert koster 15,000+ for en ganske heftig en. Så hadde jeg ikke gjordt det, fordi du vet sikkert at man som regel ikke kan bytte ut grafikk-kort i bærbare dataer. Så det er litt kjipt å sitte igjen med en 15,000 laptop som var ment for å spille spill med heftig grafikk, men så klarer man ikke å utnytte maksimal "eye-candy" som spiller tilbyr. Fordi man ikke har et grafikk-kort som støtter DX 10. Men det er egentlig opp til enhver om hva mar prioriterer, hvis du vil ha en maskin nå, så er det fritt fram og kjøpe seg en. Siden det er vel en stund til man kommer til å se Dx 10 kompatible grafikk-kort for laptops. Så hvis du kjøper maskin nå, så har man jo 6 måneder++ med spille glede, og dette kan jo være mer verdt en å kunne spille med bedre grafikk på ENKELTE spill om 6 måneder. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det vil uansett være veldig lenge til det kommer ett spill som ikke støtter dx9. Jeg hadde ikke orket å vente til det kommer en bærbar med dx10 hvertfall. Da lever jeg heller med bittelitte grann dårligere grafikk. Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 okey, takker for svar da blir det vel en asus a6ja eller lignende ganske snart. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 okey, takker for svar da blir det vel en asus a6ja eller lignende ganske snart. 7358607[/snapback] Har denne selv, må si det er en jævli god maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå