el_cash Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har kjøpt et Fuji FinePix F30 til min samboer, og trenger følgelig et xD-kort. Har dessverre ingen snøring på hva som er bra av disse kortene (eller forskjellen på xD Picture Card H/M). Noen som kan gi meg tips om hva som er "best" uten å være uhorvelig mye dyrere enn det som er "standard"? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Har kjøpt et Fuji FinePix F30 til min samboer, og trenger følgelig et xD-kort. Har dessverre ingen snøring på hva som er bra av disse kortene (eller forskjellen på xD Picture Card H/M). Noen som kan gi meg tips om hva som er "best" uten å være uhorvelig mye dyrere enn det som er "standard"? 7356044[/snapback] Jeg lurer på akkurat det samme! Endret 25. november 2006 av Dimanche Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Mulig jeg ikek er helt oppdatert, men så vidt jeg har fått med meg er det kun Olympus og Fuji som lager xD-kort, de er vel også de eneste som lager kamera som benytter disse kortene. Olympus lager iallfall svært stabile kort, det tipper jeg Fuji også. Prismessig har xD-kort vært blant de dyreste, men mye har skjedd i det siste, så ingen bør gå konkurs selv ved kjøp av disse kortene. Sjekk Akams prisguide, den er et godt hjelpemiddel. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Mulig jeg ikek er helt oppdatert, men så vidt jeg har fått med meg er det kun Olympus og Fuji som lager xD-kort, de er vel også de eneste som lager kamera som benytter disse kortene. Olympus lager iallfall svært stabile kort, det tipper jeg Fuji også.Det er faktisk Sandisk som lager XD-kort både for Olympus og Fuji Finnes sikkert noen "bastardmerker" her også. Lenke til kommentar
pondusQ Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg har ikke veldig greie på dette, men har et par stykk av disse. XD 512MB http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304966 Aldri hatt problemer med de, til mitt Fujifilm F-810 Lenke til kommentar
floolf Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Så til et mju 750 så kan jeg godt gå for et hvilket som helst xd-kort - vanlig, h eller m? Er noen av de mer å anbefale? Lenke til kommentar
NettKid Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Så til et mju 750 så kan jeg godt gå for et hvilket som helst xd-kort - vanlig, h eller m? Er noen av de mer å anbefale? 7509973[/snapback] Kjøpte meg et 2 g i singapor til mit C-60 Olympus hehehe trodde et xd kort var et xd kort jeg. Men det var det ikke vurderer å selge eller kjøpe meg et billig kamera til å ha på fest som tar det korte. Det som var faen var at det kun var c-60 og c160 og noe mju greier som ikke takla de korta. Maks på c-60 er 256 og det har jeg. Noen som aner verdien på det 2 G M korte ? Lenke til kommentar
arneolav Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Forskjell på xD kort: Standard = Slow, limited to 512M Type M = Slow, limited to 8G Type H = Fast, limited to 8G Se memory tabell Se memory som passer til FujiFilm Endret 27. desember 2006 av arneolav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå