Raste Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 HeiHei Har Ipod Nano og så har jeg en podcast som jeg vil ha på ipod nanoen og lurer på om det går ann og hvordan? Ville ha vært veldig fint om noen viste det? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har ikke Ipod selv men, er det ikke bare og legge den inn som en vanlig sang? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Har ikke Ipod selv men, er det ikke bare og legge den inn som en vanlig sang? 7355990[/snapback] Nei, det er det som det ikke er:P Ellers er det jeg som er bare noob Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hva slags filformat er podcasten i? hvis den ikke er i et format som iTunes kan håndtere kan det vanligvis konverteres med f.eks. Audiograbber, Audacity eller Nero Wave editor Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 den er i mpeg-4 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 .m4a med andre ord? (correct me if wrong) iTunes skal vel takle den greit, er jo Apples eget format... Hva er det som ikke virker/hva slags feilmelding får du når du prøver å legge den over som en hvilken som helst annen sang? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 får ikke no feilmelding, bare at jeg ikke veit hvordan man laster den over til ipoden. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Hvis den ligger i podcast directory i iTunes så skal det ikke være noe problem. Den må være i .m4a ville jeg tro, og da skal den havne i podcast i iPoden.. Eventuellt kan du lage en smart playlist som automatisk adder podcaster. Håper det hjalp, hvis ikke kan jeg forklare bedre senere! EDIT: Åja! Du trengte hjelp til å overføre! Gjør det enkelt! Få ipoden til å synkronisere med PCen/Macen slik at hver gang du kobler til iPoden overfører den sangene! Endret 27. november 2006 av Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå