thomassit0 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hmm, håper jeg ikke har noen eksamener på den dagen :O 7363452[/snapback] på eksamens oversikten til skolen min var det to ting den 8.12, mappeinnlevering i ett eller annet fag, og selvfølgelig eksamen i et fag jeg har. takk tenkte jeg da. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Avanore har faktisk rett. alle jeg kjenner som skal ha Wii skal kjøpe/campe utafor Carl Berner. 7363798[/snapback] Helt til de ser denne tråden så stikker dem bort til en av de andre butikkene 7363901[/snapback] Haha. .. Setter ut rykter om at "alle skal vente utenfor Carl Berner" Så blir det ingen der. Utrolig utspekulert. Selv for deg Avanore. 7366426[/snapback] Jeg skal faktisk ikke til Carl Berner Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg har bestemt meg. Punger ut 500,- ekstra og forhåndsbestiller hos SpaceWorld. Ikke F**n om jeg tar sjansen på miste EN dag med TP.... Endret 27. november 2006 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Word on the street is; Wii til 1499,- på Expert. Nokon andre som har høyrt noko om det? Uansett, køyrer innom Expert og Elkjip på fredag 8. des. Her på denne øya, er det nok ingen som veit kva Wii er. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Da har jeg nok bestemt meg for at det blir camping en god del timer før åpningstid. Tar ingen sjanser, også er det en del flere som også skal... Lenke til kommentar
SilentBob Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) 8. des passer så yppelig. Siste eksamen 5 des. og så har jeg fri-helg den uka. Blir nok camping på meg også, hadde tenkt å vente med å kjøpe men, "I don't think I can hold on until the end of the year for a Wii." Endret 27. november 2006 av SilentBob Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Plutselig ble jeg usikker igjen... Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Word on the street is; Wii til 1499,- på Expert.Nokon andre som har høyrt noko om det? Uansett, køyrer innom Expert og Elkjip på fredag 8. des. Her på denne øya, er det nok ingen som veit kva Wii er. 7368276[/snapback] Dette er nok bare bogus, desverre. Det billigste blir mest sannsynlig Elkjøp, skal det spekuleres i en pris er nok 1998.- et hett tips. EDIT: Kan komme med bekreftet pris på Elkjøp på onsdag. Skal i møte med dem da. Endret 27. november 2006 av Odland81 Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) Word on the street is; Wii til 1499,- på Expert.Nokon andre som har høyrt noko om det? Uansett, køyrer innom Expert og Elkjip på fredag 8. des. Her på denne øya, er det nok ingen som veit kva Wii er. 7368276[/snapback] 2799,- Jeg får den til personal pris, og det må jeg betale. Forøvrig så betaler jeg det gladelig, jeg får den på lanseringsdato! Ellers taper de penger. Opp & avgjort. Har sagt det SÅ mange ganger nå, når skal folk fatte at det er sant. Endret 27. november 2006 av Excelsion Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Så det blir samme pris i butikk som gjennom Best Buy, ok... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) 2799,- Jeg får den til personal pris, og det må jeg betale. Forøvrig så betaler jeg det gladelig, jeg får den på lanseringsdato! Ellers taper de penger. Opp & avgjort. Har sagt det SÅ mange ganger nå, når skal folk fatte at det er sant. 7368883[/snapback] jesus on ice skates..Jaja, satsar på Elkjip knallar til med ein go' pris då. Var jo det eg betalte for min elskverdige 360 på lanseringa. Gir ikkje det for så gammal hardware, wiimote w/ strap-on eller ikkje. Endret 27. november 2006 av dark by design Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Word on the street is; Wii til 1499,- på Expert.Nokon andre som har høyrt noko om det? Uansett, køyrer innom Expert og Elkjip på fredag 8. des. Her på denne øya, er det nok ingen som veit kva Wii er. 7368276[/snapback] 2799,- Jeg får den til personal pris, og det må jeg betale. Forøvrig så betaler jeg det gladelig, jeg får den på lanseringsdato! Ellers taper de penger. Opp & avgjort. Har sagt det SÅ mange ganger nå, når skal folk fatte at det er sant. 7368883[/snapback] Vel, det er fortsatt ikke sant uansett hvor mye du maser.. Vent til 8. des du. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg gidder ikke å stille meg i kø denne gangen. Hadde maskina kosta 1000 kroner, ja kanskje. Men sjekka på Gamerankings.com , og det er jo bare Zelda som er spillet å ha på WII. Jeg har også avbestilt hos mpx.no Jeg synes maskina ser bra ut, og jeg skal nok ha den, men ikke til enhver pris. 1000-1500 er passe for den maskina, ikke 2600!! Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 På den lokale elkjøpen (bor i Lofoten) visse de ikke engang sikkert om de i det hele tatt fikk inn wii'en til lansering. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 2799,- Jeg får den til personal pris, og det må jeg betale. Forøvrig så betaler jeg det gladelig, jeg får den på lanseringsdato! Ellers taper de penger. Opp & avgjort. Har sagt det SÅ mange ganger nå, når skal folk fatte at det er sant. 7368883[/snapback] jesus on ice skates..Jaja, satsar på Elkjip knallar til med ein go' pris då. Var jo det eg betalte for min elskverdige 360 på lanseringa. Gir ikkje det for så gammal hardware, wiimote w/ strap-on eller ikkje. 7368906[/snapback] Det er jo Bergsala som er skyldig da, de tar altfor mye for den, akkurat som de gjorde med GC. Ikke regn med at Elkjøp selger altfor mange til nesten 1000,- tap ialleflal. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Rart at ingen har nevnt Lefdal engang....De har jo 150% prisgaranti som gjør at de må være billigere enn konkurrentene. Vet hvertfall at Lefdal i Sandvika får inn en del Wii( gammel lærer av meg jobber der). Så for dere som skal ha denne leken burde nok ta en tur innom nærmeste Lefdal. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Tror Lefdal er det samme som elkjøp, bare forskjellig navn. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Er litt bekymret over at jeg ikke kommer til å få noen Wii.. Men tror ikke jeg gidder å stille meg i kø, ihvertfall ikke på Carl Berner.. Hmmm, får se hva jeg finner på. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Nei, dere som er redde for å ikke å få, dere får stille dere utenfor Expert. Det er mulig å få tak i tidlig på dagen, men ikke når alle de skuffa fra Elkjøp & Lefdal har vært innom for å betale 1000 mer... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 For å si det sånn, så får du ikke sett meg på Expert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå