Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
... Jeg snakker emd mamma om skulkinga i morra,...

Har ikke noe med saken å gjøre, men jeg er personlig intressert i å høre hvorfor det kvinfolket skal bestemme om du skal skulke eller ikke skulke?

Hva skjer med ungdommen nå til dags? Ingen fri vilje?

7364823[/snapback]

Enig, men kanskje han går på en slik skole der de ringer hjem hvis han ikke møter opp :p

Lenke til kommentar
hehe... slutter kl 12 på skolen den dagen... og rundt 12 er når Spaceworld Lillestrøm får varer, skulle de ikke få tak i en Wii, eller skulle en drittunge snytt meg for konsollen så er det relativ kort vei til Strømmen der de har Lefdal og Spaceworld :p

7365054[/snapback]

Wii er nok i butikkene noen dager før lansering. ;)

Og kommer du rundt kl. 12 så får du ingen. :p

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilt på Spaceworld i Ålesund, er nummer ni på lista. Jeg håper det holder. Forventer de at folk dukker opp på sekundet, eller kan man hente den utover dagen da? Det glemte jeg å spørre om. Det kan jo hende at de er noen jævler.

Lenke til kommentar
Avanore har faktisk rett. alle jeg kjenner som skal ha Wii skal kjøpe/campe utafor Carl Berner.

7363798[/snapback]

Helt til de ser denne tråden så stikker dem bort til en av de andre butikkene :D

7363901[/snapback]

Haha. .. Setter ut rykter om at "alle skal vente utenfor Carl Berner" Så blir det ingen der. Utrolig utspekulert. Selv for deg Avanore.

Lenke til kommentar
Håper bare Tromsø-folk ikke bryr seg om Wii her.. De kan bare gå og legge seg på releasedagen

7366491[/snapback]

På elkjøp Storo var det ivertfall veeeeeeeldig mange folk på 360 lanseringa. Og hvis jeg ikke husker feil fikk de 120 maskiner og alle ble revet vekk og det var noen som ikke fikk.

Eller var det 80 de fikk?

Uansett, det var ikke nok til alle.

20 premium og 60 core eller no.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...