kesse Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg tipper at det vil bli delt ut kølapper ved de største butikkene. I fjor ved 360 lanseringen ble det ikke delt ut kølapper der jeg jobber, og det var heller ingen trenging, slåssing osv! Jeg sto selv som nr 4 i køen og spaserte pent inn å kjøpte en 360. I fjor kom jeg 3 timer før åpningstid å var nr 4 i køen. Satser på ca samme tid i år igjen! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Da ingenting ennå er offisiellt så synes jeg ikke vi skal legge for stor vekt til det disse har sagt, eller hva? Men, det blir selvfølgelig delt ut kølapper utenfor butikkene. Alt annet vil være idioti. 7361034[/snapback] Jeg jobber i et firma som er i samarbeid med Elkjøp og kan selv bekrefte prisen som er riktig Endret 26. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
aspic Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har ivertfall lagt meg i kø på komplett som en forsikring. De lover jeg får konsollen innen den 12. Desember. I tillegg spaserer jeg en tur på elkjøp/expert, og om jeg er for sein må jeg vente noen dager. Om jeg er tidlig nok kjøper jeg en, og avbestiller hos komplett, så vil en heldig utvalgt komme et steg lenger frem i Komplettkøen. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Jeg tipper at det vil bli delt ut kølapper ved de største butikkene. I fjor ved 360 lanseringen ble det ikke delt ut kølapper der jeg jobber, og det var heller ingen trenging, slåssing osv! Jeg sto selv som nr 4 i køen og spaserte pent inn å kjøpte en 360. I fjor kom jeg 3 timer før åpningstid å var nr 4 i køen. Satser på ca samme tid i år igjen! 7361044[/snapback] Satser på å være der par timer før åpningstid Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Par timer? Nå blir jeg helt sjelven. Når burde jeg dukke opp hos El-Kjøp Lørenskog? Kan en snill sjel svare helt ærlig? (a) Endret 26. november 2006 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Par timer? Nå blir jeg helt sjelven. Når burde jeg dukke opp hos El-Kjøp Lørenskog? Kan en snill sjel svare helt ærlig? (a) 7361401[/snapback] Burde nok være der før åpningstiden hvis du skal ha en sjanse for å skaffe deg en Wii Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jepp, Elkjøp Stormarked på Lørenskog er en svær butikk, og det er nok mange som skal ha Wii der.. Ville nok satset på et par timer før. Lenke til kommentar
Eagle_T Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Elkjøp på Hamar, anyone? Noen som kommer dit? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Håper det blir kølappsystem, møte opp et par timer før, laxxe i bilen med PSP i et par timer Håper det er DÅRLIG REGN VÆR når releasen er, mest sannsynlig at folk ikke gidder å møte tidlig Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jepp, Elkjøp Stormarked på Lørenskog er en svær butikk, og det er nok mange som skal ha Wii der.. Ville nok satset på et par timer før. 7362630[/snapback] Går det bra om jeg dukker opp 09.00 når butikken åpner 10.00? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jepp, Elkjøp Stormarked på Lørenskog er en svær butikk, og det er nok mange som skal ha Wii der.. Ville nok satset på et par timer før. 7362630[/snapback] Går det bra om jeg dukker opp 09.00 når butikken åpner 10.00? 7362753[/snapback] Inegn kan gi deg fasit svar på det. Det kan være 10 før deg eller bare 1. Det er det ingen som veit før den dagen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Noe av det dårlige å møte opp 3 timer før, bare for å finne ut at du egentlig bare trengte å møte 30 min før Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er rimelig sikker på at Elkjøp Lørenskog vil ha flest Wii tilgjengelig i hele landet. Dette fordi de hadde flest X360 av alle butikker i Norge og fikk til og med mediedekning i VG / Dagbladet. Jeg sto selv i køen som nummer 80 eller noe før det åpnet. For å si det sånn, jeg var en av de to siste som fikk maskina. Jeg møtte en time før. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er så skuffende at det likevel skulle bli eit elendig antall maskiner til lansering Hadde liksom håpet på å unngå "360-lanseringen all over again" opplegget. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Er så skuffende at det likevel skulle bli eit elendig antall maskiner til lansering Hadde liksom håpet på å unngå "360-lanseringen all over again" opplegget. 7362878[/snapback] Er litt stas å stå i kø Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Platekompaniet får under 100 maskiner som de skal fordele på sine 19 butikker. Er noen overrasket? Platekompaniet har jo vært Nintendo-hatere lenge. Var innom her om dagen, og da hadde de endelig fått ut fingern og tatt inn Nintendo DS. Utvalget var ca. fem spill, mot 50 for PSP... Tullinger. De fortjener ikke å få noen Wii ved lansering. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er rimelig sikker på at Elkjøp Lørenskog vil ha flest Wii tilgjengelig i hele landet. Dette fordi de hadde flest X360 av alle butikker i Norge og fikk til og med mediedekning i VG / Dagbladet. Jeg sto selv i køen som nummer 80 eller noe før det åpnet. For å si det sånn, jeg var en av de to siste som fikk maskina. Jeg møtte en time før. 7362832[/snapback] Slikt varmer hjertet. Spesielt når butikken ligger et steinkast unna (hvor mange ganger har jeg sagt det?). Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er så skuffende at det likevel skulle bli eit elendig antall maskiner til lansering Hadde liksom håpet på å unngå "360-lanseringen all over again" opplegget. 7362878[/snapback] Er litt stas å stå i kø 7362919[/snapback] Enda meir stas å vere sikret konsollen uavhengig om du står i kø eller ei Ihvertfall for oss som ikkje får anleding til å plassere seg i kø Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg har nå valget mellom å stå i kø hos el-Kjøp og spare 500,- eller forhåndsbestille hos spaceworld... Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Forhåndsbestill hos Spaceworld for sikkerhetsskyld... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå