Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror Elkjøp er såpass smarte at de gir ut tickets før de åpner.. Hvis jeg sitter utenfor en av filialene hele natten i finværet også kommer det en haug med folk klokken 10 og de ender opp med å få Wii mens jeg ikke får... Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort hehe..

- hsds

Lenke til kommentar
Tror Elkjøp er såpass smarte at de gir ut tickets før de åpner.. Hvis jeg sitter utenfor en av filialene hele natten i finværet også kommer det en haug med folk klokken 10 og de ender opp med å få Wii mens jeg ikke får... Da vet jeg ikke hva jeg hadde gjort hehe..

- hsds

7360575[/snapback]

Er du sikker på det :hmm:

Noen som kan bekrefte?

Lenke til kommentar

- hsds

7360575[/snapback]

Er du sikker på det :hmm:

Noen som kan bekrefte?

7360585[/snapback]

Ja. 98% sikker. De gjør alltid det hvis det er kø. F.eks. i fjor, da Xbox 360 ble lansert.

Lenke til kommentar
Ja. 98% sikker. De gjør alltid det hvis det er kø. F.eks. i fjor, da Xbox 360 ble lansert.

7360722[/snapback]

Hvordan fungerer det da?

Setter de ut en kølapp boks utenfor butikken eller får du en ettersom de kommer ut og leverer ut lappene?

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Ettersom det er et begrenset antall, blir det visst ikke noen køsystem.

EDIT: http://212.247.84.180/norge/viewtopic.php?pid=388595#p388595

Jeg har blitt eid om dette er sant.

7360772[/snapback]

Det er ikke sant. Det er 2 stykker i denne tråden som jobber hos Elkjøp som har bekreftet at prisen er under 2000 kroner :)

7360834[/snapback]

Da ingenting ennå er offisiellt så synes jeg ikke vi skal legge for stor vekt til det disse har sagt, eller hva?

Men, det blir selvfølgelig delt ut kølapper utenfor butikkene. Alt annet vil være idioti.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...