Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

Jeg er nesten sikker på det kommer nok maskiner, det har Nintendo sagt tidligere. Jeg tror personling at det er bare hype som skjer nå...dem hyper maskinen opp med å si at det kanskje blit litt lite maskiner.

Etter hva jeg har lest så har ingen bekreftet at det virkelig blir få maskiner. Tenk over det da...hvilke bedre måte å få folk til å gå gale i å få tak i en maskin en å si det er få av den....

Men den 8 desember finner vi ut av det.

7356787[/snapback]

Jeg jobber ikke for Nintendo så jeg prøver ikke å skape en hype! :whistle: Men jeg, og Datating ? kan si at butikkene våre får inn færre Wii enn vi gjorde med 360 ved launch. Det samme gjelder 3 andre Elkjøp butikker i mitt nærmiljø som jeg har sjekket opp :)

Bergsala har bekreftet at de er litt skuffet over antallet de har fått, se link over. Det går også rykter om at Elkjøp og Bergsala har en liten "krangel", da Bergsala mener Elkjøp selger konsollen altfor billig og dreper markedet. Så det kan hende det kun er det 1 partiet til Elkjøp som vil være "super billig".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snip

7356977[/snapback]

Skal heller ikke stå ute å fryse balla av meg. Blir maks et par timer før åpningstiden

500 er 500 spart, selv om jeg har grei økonomi fra før av. Nå har jeg brukt så mye penger på X360 og spill at av ren prinsipp skal jeg spare de 500 kronene (bruke de på Zelda)

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som forhåndsbestiller konsollen?

7356922[/snapback]

Du får ikke forhåndsbestilt den på Elkjøp. Men du kan gjøre det andre steder og betale mere

7356931[/snapback]

For noen er det stas å stå ute i kø om natta. Og så sparer de noen hundrelapper på det - hvilket kan være greit for folk på studentbudsjett eller værre.

Men - for meg som en vanlig lønnsmottaker - ikke f... om jeg gidder å stå ute og fryse balla av meg for en konsoll. Gjorde det ikke med 360'n ennå den appelerte mye mere til meg enn Wii. Var deilig å bare tusle innom EB games og plukke den opp.

Så skal jeg ha Wii så blir det enten å håpe på at det er mulig å forhåndsbestille ennå på EB games eller plukke opp en senere.

7356977[/snapback]

Personlig så har jeg god nok råd til å kjøpe Wii og 360. Men jeg synes det er litt ekstra "stas" og stå i kø!:) Var rett så koselig å snakke med flere entusiaster som alle hadde ventet på det samme lenge... Fikk flere "360 live venner" i køen utenfor Elkjøp:)

Lenke til kommentar

Støtter kesse... vet at det er veldig mange butikker som får mye lavere antall Wii enn de hadde av Xbox 360.

Jeg tror nok at de som stiller opp bare 1 time før åpning hos Elkjøp skal slite å få tak i en da mange vil ha den billigst mulig, men tror nok det kommer til å stå kø utenfor Expert-butikken jeg jobber i også den dagen. Slik var det 2. desember i fjor og da solgte Elkjøp den også en del billigere.

Lenke til kommentar
For noen er det stas å stå ute i kø om natta. Og så sparer de noen hundrelapper på det - hvilket kan være greit for folk på studentbudsjett eller værre.

Men - for meg som en vanlig lønnsmottaker - ikke f... om jeg gidder å stå ute og fryse balla av meg for en konsoll. Gjorde det ikke med 360'n ennå den appelerte mye mere til meg enn Wii. Var deilig å bare tusle innom EB games og plukke den opp.

Så skal jeg ha Wii så blir det enten å håpe på at det er mulig å forhåndsbestille ennå på EB games eller plukke opp en senere.

7356977[/snapback]

Virker som lotto for min del - få Wii + gratis spill, eller glem hele Wii'en fram til etter nyttår.

Lenke til kommentar
Støtter kesse... vet at det er veldig mange butikker som får mye lavere antall Wii enn de hadde av Xbox 360.

Jeg tror nok at de som stiller opp bare 1 time før åpning hos Elkjøp skal slite å få tak i en da mange vil ha den billigst mulig, men tror nok det kommer til å stå kø utenfor Expert-butikken jeg jobber i også den dagen. Slik var det 2. desember i fjor og da solgte Elkjøp den også en del billigere.

7357018[/snapback]

Helt klart!

Er ikke prisen bekreftet hos Expert? Tipper nok både Elkjøp og Expert blir kvitt alle konsollene sine rimelig kjapt ! :thumbup:

Lenke til kommentar

7357018[/snapback]

Helt klart!

Er ikke prisen bekreftet hos Expert? Tipper nok både Elkjøp og Expert blir kvitt alle konsollene sine rimelig kjapt ! :thumbup:

7357045[/snapback]

Prisen blir 2799,-, men Expert kommer til å skru opp prisen mer, alle kommer til å løpe til Elkjøp, men når de da kommer tomhendte, betaler de gladelig _mer_ hos Expert.

Lenke til kommentar
Prisen blir 2799,-, men Expert kommer til å skru opp prisen mer, alle kommer til å løpe til Elkjøp, men når de da kommer tomhendte, betaler de gladelig _mer_ hos Expert.

7357119[/snapback]

800 kroner mere

Nå skal jeg øke noen timer utenfor Elkjøp!

Betaler ikke 2799 for en konsoll når den selges for 1999 hos Elkjøp

Endret av avanore
Lenke til kommentar

7357018[/snapback]

Helt klart!

7357045[/snapback]

7357119[/snapback]

Hvor har du det ifra? Ikke kom med utsagn som ikke er sanne. :ermm:

Lenke til kommentar

uff, ble skremt av å lese denne tråden. Trodde det skulle bugne med konsoller i alle butikker. Får nesten møte opp et par timer før åpningstid og satse på at det ikke er så mange "campere" utenfor "min" elkjøp butikk. Hvis dem er tom så trur jeg bare at jeg driter i Wii et års tid og går for 360 til jul...

Lenke til kommentar

Noen som bor i Stavanger her som har tenkt seg å stå i kø? :p Ikke sikker på om jeg skal ta turen til Forus eller den midt i Stavanger. Den I stavanger er ikke akkurat kjent for å ha godt utvalg. Lurer på hvem som får inn flest maskine, forus eller sentrum :hmm:

Edit: Uansett, er rimelig sikker på at jeg skal klare å skaffe meg en maskin hvis jeg møter opp midt på natta :!:

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Nei nå...

Skulle gentlig forhåndsbestille hos Spaceworld, men dette tar kaka (lol, upassende utsagn). Må be mamma pent om å få skulke... siden El-Kjøp er et steinkast (seriøst) unna.. :p

Det eneste problemet er å få lov til å tulse til butikken så tidlig på dagen og få skulke...

EDIT: Kommer det omtrent ti maskiner til El-Kjøp? Må være litt sikker. :p

EDIT2: Avanore: NOEN TIMER FØR ÅPNINGSTIDEN?! Det blir vel ikke noe kø-system, så jeg kan dukke opp fem minutter før åpningstiden og ha like gode sjanser for å få en Wii. :/

Endret av Dark_Nemesis
Lenke til kommentar
Noen som bor i Stavanger her som har tenkt seg å stå i kø?  Ikke sikker på om jeg skal ta turen til Forus eller den midt i Stavanger. Den I stavanger er ikke akkurat kjent for å ha godt utvalg. Lurer på hvem som får inn flest maskine, forus eller sentrum

Edit: Uansett, er rimelig sikker på at jeg skal klare å skaffe meg en maskin hvis jeg møter opp midt på natta

Bor i stavanger å har et par kamerater som jobber på Elkjøp i sentrum. Vil absolutt tro du gjør det best dersom du "ruster" opp til kamp utenfor elkjøp på forus. Den på foruse er større og vil sannsynligvis få inn mest maskiner. I tillegg vil nok folk flest som bor i stavanger stille seg opp utenfor den i sentrum. Den på forus ligge jo midt i industrilandet, ingen som bor i nærheten, du må komme deg ut ved å kjøre bil. Da kommer det hvertfal få småunger som ikke har lappen:) Jeg skal hvertfall ta med rustningen samt våpen, krigen utenfor Elkjøp forus vil ha mindre fiender samt flere vinnere.

Lenke til kommentar
Noen som bor i Stavanger her som har tenkt seg å stå i kø?  Ikke sikker på om jeg skal ta turen til Forus eller den midt i Stavanger. Den I stavanger er ikke akkurat kjent for å ha godt utvalg. Lurer på hvem som får inn flest maskine, forus eller sentrum

Edit: Uansett, er rimelig sikker på at jeg skal klare å skaffe meg en maskin hvis jeg møter opp midt på natta

Bor i stavanger å har et par kamerater som jobber på Elkjøp i sentrum. Vil absolutt tro du gjør det best dersom du "ruster" opp til kamp utenfor elkjøp på forus. Den på foruse er større og vil sannsynligvis få inn mest maskiner. I tillegg vil nok folk flest som bor i stavanger stille seg opp utenfor den i sentrum. Den på forus ligge jo midt i industrilandet, ingen som bor i nærheten, du må komme deg ut ved å kjøre bil. Da kommer det hvertfal få småunger som ikke har lappen:) Jeg skal hvertfall ta med rustningen samt våpen, krigen utenfor Elkjøp forus vil ha mindre fiender samt flere vinnere.

7357796[/snapback]

LOL.

Er det jeg som er uoppdatert, eller er det meningen at folk som dukker opp 2 timer før åpningstiden har best sjanser til å få tak i det de vil ha?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve å få kjøpt en i Oslo den 8. desember men tror det blir mange andre som prøver det samme.

Skal prøve å møte opp en stund før åpning men kjenner jeg sovehjertet mitt våkner jeg typisk opp 0930 og da blir det ingen wii (Men derimot et rungende f*****n :p).

Ikke at det er så dødskritisk men hadde vært digg å rundet av semesteret med å skaffe wii (Har siste eksamen 7. desember så passer ypperlig...).

Lurer på om det er noe køsystem på elkjøp eller om man operer etter naturlig utvalg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...