Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

Det eneste jeg vet er at det kommer færre Wii til launch i alle Østfoldbutikkene enn det gjorde med 360. Så jeg vil tro dette er på landsbasis..

7356691[/snapback]

Yes! Kan bekrefte at antallet er en god del lavere enn når Xbox 360 kom. Tror våres butikk hadde 10 stk. Premium og 4 stk. Core ved lansering, så Wii-antallet blir labert.

7356706[/snapback]

Vi hadde 14stk premium og 10stk Core. Så det kommer ikke til å renne over med Wii konsoller hos oss heller! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det eneste jeg vet er at det kommer færre Wii til launch i alle Østfoldbutikkene enn det gjorde med 360. Så jeg vil tro dette er på landsbasis..

7356691[/snapback]

Yes! Kan bekrefte at antallet er en god del lavere enn når Xbox 360 kom. Tror våres butikk hadde 10 stk. Premium og 4 stk. Core ved lansering, så Wii-antallet blir labert.

7356706[/snapback]

Vi hadde 14stk premium og 10stk Core. Så det kommer ikke til å renne over med Wii konsoller hos oss heller! :p

7356717[/snapback]

Jeg lurer på en ting. Dere ansatte som har lyst på wii, kjøper dere den før oss kundene?

Lenke til kommentar

Jeg er nesten sikker på det kommer nok maskiner, det har Nintendo sagt tidligere. Jeg tror personling at det er bare hype som skjer nå...dem hyper maskinen opp med å si at det kanskje blit litt lite maskiner.

Etter hva jeg har lest så har ingen bekreftet at det virkelig blir få maskiner. Tenk over det da...hvilke bedre måte å få folk til å gå gale i å få tak i en maskin en å si det er få av den....

Men den 8 desember finner vi ut av det.

Lenke til kommentar

Jaja stiller meg i køen dagen før jeg da.. Men ikke pokker om jeg gidder dra med meg noe telt osv hah! Det er litt på grensen! Er bare en natt, hvis du ikke kan holde deg våken i en natt for Wii så fortjener du den ikke! Et annet punkt er jo at jeg faktisk ikke har penger så jeg får se om jeg klarer å dra kortet hehe.. Litt kjipt å være førstemann også får jeg avvist på kortet når jeg betaler :( Detta blir kjekt!

- hsds

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Kanskje EB games er løsningen - slik som det var med 360'n. De får varene inn fra Sverige tror jeg, slik at de hadde plenty med konsoller ved 360 launch'n.

Men man burde nok kanskje ha forhåndsbestilt allerede. Jeg var nummer 66 (sånn cirka) i forhåndsbestillingen på EB games i Ski ved 360 lanseringen. Og det var mange bak meg i køen som fikk maskin også.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som forhåndsbestiller konsollen?

7356922[/snapback]

Du får ikke forhåndsbestilt den på Elkjøp. Men du kan gjøre det andre steder og betale mere

7356931[/snapback]

Jo, men det virker som om enkelte blir veldig sure/lei seg hvis de ikke får en konsoll - og da skulle det vel være bedre å betale 500,- ekstra og sikre seg en. Eller...? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som forhåndsbestiller konsollen?

7356922[/snapback]

Du får ikke forhåndsbestilt den på Elkjøp. Men du kan gjøre det andre steder og betale mere

7356931[/snapback]

For noen er det stas å stå ute i kø om natta. Og så sparer de noen hundrelapper på det - hvilket kan være greit for folk på studentbudsjett eller værre.

Men - for meg som en vanlig lønnsmottaker - ikke f... om jeg gidder å stå ute og fryse balla av meg for en konsoll. Gjorde det ikke med 360'n ennå den appelerte mye mere til meg enn Wii. Var deilig å bare tusle innom EB games og plukke den opp.

Så skal jeg ha Wii så blir det enten å håpe på at det er mulig å forhåndsbestille ennå på EB games eller plukke opp en senere.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Jeg tror det vil bli mange skuffa Nintendo fans 8 desember. Folk har reservert og forhåndsbestilt i butikker, uten å vite at butikkene kanskje ikke får inn nok maskiner til å dekke forhåndsbestillingene. Og kanskje får ikke butikken inn noen maskiner likevell..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...