B4stian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ja, jeg kommer vel der en halvtime etter åpningstid. Jeg bor i ca. ingenmannsland og vedder på at jeg er ca. den eneste som ditcher skole for å få tak i konsollen siden resten vet dem uansett får tak i konsollen etter skolen.. 7356515[/snapback] Du må nok komme noen timer før åpningstid hvis du skal ha en sjanse 7356533[/snapback] Jepp.. selvom du bor i ingenmannsland. Det sier seg jo selv at jo mindre sted det er, jo mindre konsoller får man. Kan godt hende butikken din får 2 stk... eller 4 kanskje. Bor det ikke andre i nærheten som kan tenke seg en Wii? Lenke til kommentar
kesse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Noe som kan være verdt å merke seg er at det kommer færre spill enn konsoller. Så hvis du er sistemann i køen kan man slite med å få med seg Zelda feks, hvis de før deg i køen har plukket det med seg. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvorfor selge billig? Med så få maskiner er det egnetlig ingen vits å selge maskinen billig. Hvorfor ikke doble prisen? De blir nok solgt likevell. 7356496[/snapback] De håper vel at lave priser fører til at en kjøper mer spill og tilbehør. Er vanlig taktikk for kjeder som Elkjøp; du selger konsollen, mobiltelefonen eller PCen til tilnærmet tap, og så tjener du penger på ekstrautstyret, forsikringsordninger, etc. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg bor også i ingenmannsland, og i ingenmannsland får de heler ikke inn noen Wii'er. Det er bare de største butikkene som får inn Wii'er. Det er mange Expert butikker her i Østfold som ikke får none maskiner ved lansering. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg blir så [----------------------------------------------] sinna hvis jeg ikke får en 8 Desember Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg bor også i ingenmannsland, og i ingenmannsland får de heler ikke inn noen Wii'er. Det er bare de største butikkene som får inn Wii'er. Det er mange Expert butikker her i Østfold som ikke får none maskiner ved lansering. 7356558[/snapback] ' Tror dere elkjøp Lillehammer får inn noen? Butikken er jo ganske stor i en mindre by. Får håpe, være der en halvtime før de åpner og håpe på det beste. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvorfor selge billig? Med så få maskiner er det egnetlig ingen vits å selge maskinen billig. Hvorfor ikke doble prisen? De blir nok solgt likevell. 7356496[/snapback] De håper vel at lave priser fører til at en kjøper mer spill og tilbehør. Er vanlig taktikk for kjeder som Elkjøp; du selger konsollen, mobiltelefonen eller PCen til tilnærmet tap, og så tjener du penger på ekstrautstyret, forsikringsordninger, etc. 7356556[/snapback] Selvfølgelig. Er sånn alt i dag fungerer, ikke bare hos elektrokjedene. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg bor også i ingenmannsland, og i ingenmannsland får de heler ikke inn noen Wii'er. Det er bare de største butikkene som får inn Wii'er. Det er mange Expert butikker her i Østfold som ikke får none maskiner ved lansering. 7356558[/snapback] ' Tror dere elkjøp Lillehammer får inn noen? Butikken er jo ganske stor i en mindre by. Får håpe, være der en halvtime før de åpner og håpe på det beste. 7356577[/snapback] Spørs hvordan Elkjøp velger å gjøre det... om de deler etter hvordan de forskjellige underholdnings-avdelingene går eller på størrelse, likt antall osv... Men råder deg til å spandere mer enn 30 minutter før åpningstid på deg hvertfall... hvis ikke byen er så stor kommer det nok ikke mange konsollene. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg bor også i ingenmannsland, og i ingenmannsland får de heler ikke inn noen Wii'er. Det er bare de største butikkene som får inn Wii'er. Det er mange Expert butikker her i Østfold som ikke får none maskiner ved lansering. 7356558[/snapback] ' Tror dere elkjøp Lillehammer får inn noen? Butikken er jo ganske stor i en mindre by. Får håpe, være der en halvtime før de åpner og håpe på det beste. 7356577[/snapback] Tror man kan si det slik; Hvis den butikken fikk inn 360 til launch så vil den også få inn Wii, bare litt færre. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hvorfor selge billig? Med så få maskiner er det egnetlig ingen vits å selge maskinen billig. Hvorfor ikke doble prisen? De blir nok solgt likevell. 7356496[/snapback] De håper vel at lave priser fører til at en kjøper mer spill og tilbehør. Er vanlig taktikk for kjeder som Elkjøp; du selger konsollen, mobiltelefonen eller PCen til tilnærmet tap, og så tjener du penger på ekstrautstyret, forsikringsordninger, etc. 7356556[/snapback] Selvfølgelig. Er sånn alt i dag fungerer, ikke bare hos elektrokjedene. 7356580[/snapback] Er vel bare Elkjøp som selger den for under 2000 kroner. Spaceworld har en pris på 2500 Lenke til kommentar
kesse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er vel bare Elkjøp som selger den for under 2000 kroner. Spaceworld har en pris på 2500 7356597[/snapback] Jojo, det klart. Men nå har verken Spaceworld, Platekompaniet eller mange av de andre mulighet til å presse ned prisen nok siden de ikke er store nok. Det går desverre også rykter om at det kun kommer et parti med konsoller i før Jul! Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg blir så [----------------------------------------------] sinna hvis jeg ikke får en 8 Desember 7356564[/snapback] Uffda! He he. Fram med sovepose og liggeunderlag da eller? Ingen krise for mitt vedkommende. Har lyst på en, men det er så mye morsomt til 360'n om dagen at... Men en ting forundrer meg litt - det er dette med at det skal komme så få maskiner, færre en 360 launch som noen over i tråden hevdet. Kan dette stemme da? Mener jeg har lest flere steder at Nintendo har sagt det kommer massevis av konsoller ut på markedet. At de ikke er i en sånn situasjon som Sony og Microsoft var ved launch. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvordan vet dere at det blir færre Wii på lanseringdatoen sammenlignet med Xbox360 ifjor. Har dere kilder? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvordan vet dere at det blir færre Wii på lanseringdatoen sammenlignet med Xbox360 ifjor. Har dere kilder? 7356634[/snapback] Tallene vi har fått fra Bergsala. Ikke mange konsollene akkurat... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg blir så [----------------------------------------------] sinna hvis jeg ikke får en 8 Desember 7356564[/snapback] Uffda! He he. Fram med sovepose og liggeunderlag da eller? 7356632[/snapback] Skal få noen damer som stripper 100 meter bortenfor køen Endret 25. november 2006 av avanore Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er vel bare Elkjøp som selger den for under 2000 kroner. Spaceworld har en pris på 2500 7356597[/snapback] Jojo, det klart. Men nå har verken Spaceworld, Platekompaniet eller mange av de andre mulighet til å presse ned prisen nok siden de ikke er store nok. Det går desverre også rykter om at det kun kommer et parti med konsoller i før Jul! 7356624[/snapback] Jeg tror neppe Elkjøp får konsollen noe særlig rimeligere enn andre uansett. Er nok heller de som velger å ta et tap på konsollen og håpe på at folk kjøper mye tilbehør. Er jo sånn alt fungerer i dagens marked. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Er vel bare Elkjøp som selger den for under 2000 kroner. Spaceworld har en pris på 2500 7356597[/snapback] Jojo, det klart. Men nå har verken Spaceworld, Platekompaniet eller mange av de andre mulighet til å presse ned prisen nok siden de ikke er store nok. Det går desverre også rykter om at det kun kommer et parti med konsoller i før Jul! 7356624[/snapback] Jeg tror neppe Elkjøp får konsollen noe særlig rimeligere enn andre uansett. Er nok heller de som velger å ta et tap på konsollen og håpe på at folk kjøper mye tilbehør. Er jo sånn alt fungerer i dagens marked. 7356661[/snapback] Det tror ikke jeg heller. Men det er de store kjedene som har mulighet til å gjennomføre det du sier der! Lenke til kommentar
kesse Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Jeg blir så [----------------------------------------------] sinna hvis jeg ikke får en 8 Desember 7356564[/snapback] Uffda! He he. Fram med sovepose og liggeunderlag da eller? Ingen krise for mitt vedkommende. Har lyst på en, men det er så mye morsomt til 360'n om dagen at... Men en ting forundrer meg litt - det er dette med at det skal komme så få maskiner, færre en 360 launch som noen over i tråden hevdet. Kan dette stemme da? Mener jeg har lest flere steder at Nintendo har sagt det kommer massevis av konsoller ut på markedet. At de ikke er i en sånn situasjon som Sony og Microsoft var ved launch. 7356632[/snapback] Det eneste jeg vet er at det kommer færre Wii til launch i alle Østfoldbutikkene enn det gjorde med 360. Så jeg vil tro dette er på landsbasis.. Lenke til kommentar
duda Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Folk må jo kjøpe tilbehør så å si uansett, så skjønner vel ikke akkurat det at de setter ned prisen. Er alltid noe dill dall man vil ha med, uansett pris. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det eneste jeg vet er at det kommer færre Wii til launch i alle Østfoldbutikkene enn det gjorde med 360. Så jeg vil tro dette er på landsbasis.. 7356691[/snapback] Yes! Kan bekrefte at antallet er en god del lavere enn når Xbox 360 kom. Tror våres butikk hadde 10 stk. Premium og 4 stk. Core ved lansering, så Wii-antallet blir labert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå