MasterShake Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Men er RGB forsinket akkurat som komponent? Og er ikke RGB mer lik kompositt? Har ikke helt forstått forskjellen her. For meg ser en tilkobling med komposittkabel og overgang til scart helt lik ut som en tilkobling med RGB. 7452577[/snapback] komponent overfører bilde gjennom 3 kabler; en Rød, en Grønn og en Blå (Altså=RGB) derfor er rgb-scart og komponent mer eller mindre det samme. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sitter i Wii-kø utenfor Elkjøp Storo nå (postet med N80) Vi er 6 stykker for øyeblikket så det er ingen fare for dere som har tenk dere hit. I hvert fall ikke enda Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sitter i Wii-kø utenfor Elkjøp Storo nå (postet med N80) Vi er 6 stykker for øyeblikket så det er ingen fare for dere som har tenk dere hit. I hvert fall ikke enda 7452595[/snapback] Kult å høre fra deg! håpet at noen ville poste litt "from the battlefield". 6 stk? hmm... Jeg tenker meg elkjøp sandvika, men hvis det er noe lignende oppmøte der, slapper jeg nok av litt til hjemme i varmen Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som ER på forus nå?? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Sitter i Wii-kø utenfor Elkjøp Storo nå (postet med N80) Vi er 6 stykker for øyeblikket så det er ingen fare for dere som har tenk dere hit. I hvert fall ikke enda 7452595[/snapback] Nå er det fullt i køen på storo ser det ut til. Lenke til kommentar
agitator Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Carl Berner er også full. Vi fikk kølapper litt over kl 7. De åpner vel dørene litt før kl 10. Listen stemte, de har 24 konsoller og 11 Zelda. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vinterbro er nok også full. Fikk melding av min bror som sitter der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har peiling på hvor mange det er utenfor Elkjøp i Trondheim? Tror kanskje en som ikke er på jobb her sitter utenfor der. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Det er igjen på Kaupanger, sist jeg sjekket (15 min siden) var kun 3/6 konsoller tatt opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Forresten, i hvilke butikker i Trondheim kan jeg få testet Wii i dag? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Lykke til alle sammen. Stusselig at det skulle komme så få til Norge. Leste at Toys R Us Times Square NY alene fikk ca 7000 maskiner. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Forresten, i hvilke butikker i Trondheim kan jeg få testet Wii i dag? 7452849[/snapback] Hmm.. tror du kan få gjort det på Spiderman (game) i sentrum Endret 8. desember 2006 av Bunder Lenke til kommentar
Agg Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Regner ikke med at det blir helt de store køene her i distriktet (Østfold), så skal ta meg en tur og sjekke nå snart...dog står det på hjemmesidene til Elkjøp at de ikke har Wii på lager i Fredrikstad, hvilket virker litt merkelig...men i Sarpsborg skal de ha den på lager, så får ta en tur dit først. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvorfår jeg ikke står i kø: Grafikkmessig ligger Wii langt unna Xbox 360, PS3 og PCer. Det ser bare litt bedre ut enn det gjorde på Gamecube, noe som kan være et hinder for noen. Særlig dersom du har investert i en HDTV.(VG) Men har ingenting imot den,passer sikkert bedre får andre.nei er ikke SP 3 eller Xbox fan !men hyggelig høre andre gleder seg til den Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Men er RGB forsinket akkurat som komponent? Og er ikke RGB mer lik kompositt? Har ikke helt forstått forskjellen her. For meg ser en tilkobling med komposittkabel og overgang til scart helt lik ut som en tilkobling med RGB. 7452577[/snapback] komponent overfører bilde gjennom 3 kabler; en Rød, en Grønn og en Blå (Altså=RGB) derfor er rgb-scart og komponent mer eller mindre det samme. 7452586[/snapback] Forskjellen er at med komponent kan du kjøre med 480p, mens RGB bare støtter 480i, det blir enda skarpere bilde med komponent. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Dette er altså faenimeg det værste! De hdde ikke fått inn wii'en ennå. Bare spillene. Eneste de ville si var at de var ganske sikre på å få før jul, og så tok de forhondsbestillinger. Dette gjelder begge elkjøpene i Lofoten! Lenke til kommentar
bjorna Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Crap, fikk ikke wii idag elkøp hadde bare 4, noen som vet om det kommer flere før jul? og når? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ikke for å virke etterpåklok her, men at man stiller opp en time før eller noe sånt utenfor den butikken som selger konsollen billigst av alle og satse på å få den er vel ikke veldig smart? Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Da kan jeg bekrefte fra en kamerat at Elkjøp Kristiansand er utsolgt.. Kameraten min var 3 stk for langt bak i køen til å få Wii i dag.. :/ Lenke til kommentar
Jurg82 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Ikke for å virke etterpåklok her, men at man stiller opp en time før eller noe sånt utenfor den butikken som selger konsollen billigst av alle og satse på å få den er vel ikke veldig smart? 7453413[/snapback] Hehe, jeg er enda mer imponert over de som kom fem på ti og trodde de skulle få. Og ikke minst han ene som gikk bort til bilen etter at Elkjøp hadde delt ut kølapper til oss andre. Vi trodde han skulle dra, men tok feil der gitt. Han kom tilbake igjen og stilte seg i kø :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå