Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvor i Oslo skal man dra og når?? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvis jeg sier NÅ, drar du da? - hsds Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hvem vet.. ^^ Men ingen som har tatt seg en kjøre runde igjen? Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Da er Wii og Zelda i hus, men jeg MÅ ha den komponent kabelen for at bildet blir bra på min 40 tommer LCD skjerm. Er veldig blurrete. 2,5 timer utenfor Platekompaniet. Er herlig å ha en Wii Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Vil vel ikkje poste noen salige bilder for å pirre oss andre som venter vel? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Tenker på Elkjøp stavanger eller Elkjøp forus, det er jo de eneste elkjøpene i stavanger og som jeg har tilgang til, vett noen om køen har startet de stedene eller når den kommer til å starte? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Da er Wii og Zelda i hus, men jeg MÅ ha den komponent kabelen for at bildet blir bra på min 40 tommer LCD skjerm. Er veldig blurrete. 2,5 timer utenfor Platekompaniet. Er herlig å ha en Wii 7452466[/snapback] Var det mange der? Ble alle revet bort med en gang? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Da er Wii og Zelda i hus, men jeg MÅ ha den komponent kabelen for at bildet blir bra på min 40 tommer LCD skjerm. Er veldig blurrete. 2,5 timer utenfor Platekompaniet. Er herlig å ha en Wii 7452466[/snapback] Var det mange der? Ble alle revet bort med en gang? 7452480[/snapback] Var langt fler i kø enn det var wii'er. Så de er nok tom. Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Noen som har en update på elkjøp sandvika? Lurer på når jeg bør være der.. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Alastor: Hvordan er det med komponentkabler? Ser Starscream12 ikke fikk, og absoluttspill.no har ikke fått inn (min blir ettersendt). Kommer det inn komponentkabler på Elkjøp? Har planer om kø med en kompis - han skal ha Wii og jeg komponentkabel. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Fetteren til en kompis av meg var nummer 11 i Wii-køen da han kom til Elkjøp Forus for litt over en time siden. Fra en annen del av forumet.. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Var godt over 100 der. Kun 63 konsoller der også. Desverre ikkenoe kamera som jeg kan ta bilde med Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Morsomt - med tanke på at bergsala ga de 70 ekstra konsoller for å ha nattåpent . Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Alastor: Hvordan er det med komponentkabler? Ser Starscream12 ikke fikk, og absoluttspill.no har ikke fått inn (min blir ettersendt). Kommer det inn komponentkabler på Elkjøp? Har planer om kø med en kompis - han skal ha Wii og jeg komponentkabel. 7452492[/snapback] Komponentkablene ser ikke ut til å komme før nærmere jul . EDIT: Nå legger jeg meg - vi sees vel noen av oss på elkjøp storo i mårra, står det Jon som selger på din kvittering så kjøpte du Wii av meg . Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Frick on a stick ang. komponentkabel. Hvorfor kommer de så sent? Har jo kjøpt 37" LCD for å spill Wii (ehm, kanskje ikke hovedgrunnen men men...) og må ha komponentkabel til den. Lenke til kommentar
EJN Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Alastor, hvis du ikke har lagt deg før du leser dette: Jeg har kjøpt meg Wii og Zelda, men tror du det vil være noen mulighet for å stikke innom dere rundt klokka 12-13 i morgen og fremdeles få tak i noen Wiimotes og evt. Super Monkey Ball eller Rayman? Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 En annen ting: Er det samme greia med RGB-kabel som med komponent? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Alastor, hvis du ikke har lagt deg før du leser dette: Jeg har kjøpt meg Wii og Zelda, men tror du det vil være noen mulighet for å stikke innom dere rundt klokka 12-13 i morgen og fremdeles få tak i noen Wiimotes og evt. Super Monkey Ball eller Rayman? 7452517[/snapback] Wiimotes blir nok svært vanskelig dessverre. Men spill - kanskje, jeg vet ikke hvilke spill det vil gå mest av . Men større sannsynlighet, så vært et forsøk. Vi vil få mange forskjellige spill iallefall. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 En annen ting: Er det samme greia med RGB-kabel som med komponent? 7452521[/snapback] RGB er en kontakt med scart-plugg, som sender et tilsvarende signal som komponent, mens komponent er 3 phono-kabler, en for hver primærfarge. Så - så og si samme sak, men forskjellig endestykke . Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 (endret) Men er RGB forsinket akkurat som komponent? Og er ikke RGB mer lik kompositt? Har ikke helt forstått forskjellen her. For meg ser en tilkobling med komposittkabel og overgang til scart helt lik ut som en tilkobling med RGB. Endret 8. desember 2006 av Nostradamus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå