Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er Wii og Zelda i hus, men jeg MÅ ha den komponent kabelen for at bildet blir bra på min 40 tommer LCD skjerm. Er veldig blurrete. 2,5 timer utenfor Platekompaniet. Er herlig å ha en Wii

7452466[/snapback]

Var det mange der? Ble alle revet bort med en gang?

7452480[/snapback]

Var langt fler i kø enn det var wii'er. Så de er nok tom.

Lenke til kommentar
Alastor: Hvordan er det med komponentkabler? Ser Starscream12 ikke fikk, og absoluttspill.no har ikke fått inn (min blir ettersendt). Kommer det inn komponentkabler på Elkjøp? Har planer om kø med en kompis - han skal ha Wii og jeg komponentkabel.

7452492[/snapback]

Komponentkablene ser ikke ut til å komme før nærmere jul :(.

EDIT: Nå legger jeg meg - vi sees vel noen av oss på elkjøp storo i mårra, står det Jon som selger på din kvittering så kjøpte du Wii av meg :).

Lenke til kommentar

Alastor, hvis du ikke har lagt deg før du leser dette: Jeg har kjøpt meg Wii og Zelda, men tror du det vil være noen mulighet for å stikke innom dere rundt klokka 12-13 i morgen og fremdeles få tak i noen Wiimotes og evt. Super Monkey Ball eller Rayman?

Lenke til kommentar
Alastor, hvis du ikke har lagt deg før du leser dette: Jeg har kjøpt meg Wii og Zelda, men tror du det vil være noen mulighet for å stikke innom dere rundt klokka 12-13 i morgen og fremdeles få tak i noen Wiimotes og evt. Super Monkey Ball eller Rayman?

7452517[/snapback]

Wiimotes blir nok svært vanskelig dessverre.

Men spill - kanskje, jeg vet ikke hvilke spill det vil gå mest av :).

Men større sannsynlighet, så vært et forsøk. Vi vil få mange forskjellige spill iallefall.

Lenke til kommentar
En annen ting: Er det samme greia med RGB-kabel som med komponent?

7452521[/snapback]

RGB er en kontakt med scart-plugg, som sender et tilsvarende signal som komponent, mens komponent er 3 phono-kabler, en for hver primærfarge.

Så - så og si samme sak, men forskjellig endestykke :).

Lenke til kommentar

Men er RGB forsinket akkurat som komponent?

Og er ikke RGB mer lik kompositt? Har ikke helt forstått forskjellen her. For meg ser en tilkobling med komposittkabel og overgang til scart helt lik ut som en tilkobling med RGB.

Endret av Nostradamus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...