kaaasen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen som vet om noen steder i Drammen hvor de selger Wii fra klokken 00:00 i natt? Har ingen anelse om hvor jeg kan finne ut av det. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen som vet om noen steder i Drammen hvor de selger Wii fra klokken 00:00 i natt? Har ingen anelse om hvor jeg kan finne ut av det. 7449957[/snapback] Bare Platekompaniet i Oslo dessverre. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det noen som vet om noen steder i Drammen hvor de selger Wii fra klokken 00:00 i natt? Har ingen anelse om hvor jeg kan finne ut av det. 7449957[/snapback] Bare Platekompaniet i Oslo dessverre. 7450039[/snapback] Okay, det var dumt Jaja, er ikke verdens undergang. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Får jeg ikke zelda, så .. Hmm, da tror jeg jeg stikker innom en annen butikk og prøver å finne det. Hadde det ikke vært mer å zelda å få tak i det hele tatt så hadde jeg skippe t hele wii foreløpig og kjøpt det på gc. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Man bør vel ha med campingstol hvis man skal vente i fire timer? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Det er greit med stol ja... Synd jeg ikke har noen stol jeg bare kan ta med meg, får sitte et sted Det blir tørt, kaldt og crispy ute sier værmeldingen her. Endret 7. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Pass på kalde underlag gutter og jenter. Visst er Wii stas og man kan stå å spille, men hemorider og urinveisinnfeksjon er ikke det koseligste å gå med i jula. EDIT: Ok det er offisielt... jeg har blitt min mor... Endret 7. desember 2006 av Odland81 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Lurer på om jeg skal ta med en stol... Jeg tar nok iallefall med liggeunderlag. Jeg har foressten laget en liten "køliste" som jeg tar med til de som skal campe utfor elkjøp på forus. Så skriver folk bare under på den etterhvert som de popper opp. Det blir mye mer orden når vi har noe å gå etter, spesiellt når elkjøp skal organisere alt når butikken åpner. Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Er jeg den eneste som skal vente i kø i fire timer bare for å dra en time før de åpner? Dette blir skøy.. Regner med mange utenfor storo.. sees edit: Regner med at det står på en av de 23-sidene, men leste bare de 4 første og 5 siste. Håper det går fint. Køen til storo er utenfor hovedinngang eller inngangen 5 meter unna elkjøps inngang? Endret 7. desember 2006 av arehei Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det hørtes veldig unødvendig ut Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Det hørtes veldig unødvendig ut 7451294[/snapback] Helt enig. Tror ikke det er over 10 som gidder å stå 3-4 timer foran butikken. Sist med Xboxen så tror jeg alle som var ca 1t- 30-40 min før fikk maskin. 1,5t før var vi bare 5 stk. Å dra inn 3-4-5 tiden er unødvendig. Det må forresten bli ulidelig slitsomt/kjedelig. Været i Oslo er i hvertfall ikke noe å skryte av. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 For å si det sånn, de første kom til lefdal alnabru i dag ved 15-1600 tiden og slo opp utstyret sitt for en lang natt i øs pøs regne vær.. så lykke til folkens Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er jeg den eneste som skal vente i kø i fire timer bare for å dra en time før de åpner? Dette blir skøy.. Regner med mange utenfor storo.. sees edit: Regner med at det står på en av de 23-sidene, men leste bare de 4 første og 5 siste. Håper det går fint. Køen til storo er utenfor hovedinngang eller inngangen 5 meter unna elkjøps inngang? 7451242[/snapback] Vel jeg regner med at køen er der oppe, ihvertfall der jeg kommer til å stå. Mulig det går an å stå nede men da må man bælme opp tre etasjer noe som ikke er så veldig morsomt... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor i all verden har de så få Zelda-spill? 7449522[/snapback] Er en så populær tittel andre steder i verden at det er vanskelig å få tak i nok etter hva jeg vet...dessverre. Ellers var det et par som hadde satt seg ned i kø borte hos oss på storo nå i kveld iallefall. Har jo sluttet å regne heldigvis . EDIT: Om folk lurer - så starter elkjøpkøen bak senteret, oppe på toppen av parkeringshuset (inngang til elkjøp og sportshuset). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Der jeg jobber fikk jeg tak i 20 Zelda... Men veldig få av resten av spillene og konsollen (såklart). Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Som Alastor sier; det var allerede et par ildsjeler som hadde stilt opp 23:30 kvelden før. Det kaller man Wii-interessert, det. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kjørte forbi Elkjøp på Lørenskog rundt 00.00, var allerede folk godt plantet ned der også. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Kjørte forbi Elkjøp på Lørenskog rundt 00.00, var allerede folk godt plantet ned der også. 7452223[/snapback] Var det mange? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Hei! Noen som vett om det kommer til å være kø i Stavanger, når køen starter og hvor i stavanger det kommer til å være? Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 8. desember 2006 Del Skrevet 8. desember 2006 Var et par ute ved Elkjøp Leangen nå, men ikke faretruende mange, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå