NightReaper Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Elkjøps spillpriser Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Meget overkommelige priser Lenke til kommentar
Jurg82 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Ser det er flere som skriver "ta med nok penger" Har aldri vært i noen releasekø før, men betyr det da at det er et krav om kontant betaling når man står i releasekø? Og må man fylle ut et sånt registreringsskjema som sendes til NRK? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hvis folk ikke har kort, så er det greit å ta med mer penger enn det man tror man kommer til å bruke. Selvsagt tar elkjøp kort Lenke til kommentar
Jurg82 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Takker! Da slipper jeg å tenke på det. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Noen som vet prisen på WiiPlay på elkjøp? Var ikke listet på den scannen som ble postet over her. En plass mellom 500-600 burde vel være rimelig grei? Hele planen min ryker jo om elkjøp ikke får inn Wiiplay Endret 6. desember 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Jurg82 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Har sett et eller annet sted at prisen på Wii Play ligger 100 kr over prisen på en Wiimote. Men om det var Elkjøp aner jeg ikke. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Jeg fikk et raskt glimt av listen over spill som kommer til elkjøp, Men jeg så desverre ikke WiiPlay i den listen Skal ikke si for sikkert at de ikke har det da, fikk som sagt bare se listen i 2 sek. Av spillene som ikke er i reklamen fikk jeg i hvert fall med meg at de har Super Monkey Ball. Endret 7. desember 2006 av Symbian_Pro Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva inneholder wii play? Wiimote og...Wii points? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Hva inneholder wii play? Wiimote og...Wii points? 7443590[/snapback] Wiimote og spillet WiiPlay. Hehehe. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Wiimote og spillet WiiPlay. Hehehe. 7443661[/snapback] Doh! satt jo å leste litt om det tidligere i dag Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det "kjøp nå, betal senere" på elkjøp?.. får ikke lønn før den 15.!! Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Du kan søke om kreditt ja, men spørs om det er aktuelt på en sånn release. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Er det "kjøp nå, betal senere" på elkjøp?.. får ikke lønn før den 15.!! 7445114[/snapback] Det skal selvfølgelig gå fint - du må handle for over 2500,-, to måneders betalingsutsettelse koster 99,- i gebyr. Forutsetningene (vanligvis) er mer enn 100 000,- i inntekt for skatteåret 2005, ingen betalingsanmerkninger og over 20 år. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hva er inkludert i Wii pakken til 1999,- hos elkjøp? Lenke til kommentar
marXman Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Pakkeinnholdet er det samme uansett hvor den blir kjøpt, og det er som følger: • Wii-maskinen • Wii Remote • Nunchuck • Wii-stand • Sensor-baren • Strømforsyning • Kabler • Wii Sports-disk • Diverse manualer Diverse bilder finner du her: http://wii-fan.net/feature/wii-fans-lanseringsguide.html Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Da har jeg vært innom elkjøp i sandvika. Han jeg pratet med bekrefter som nevnt i en annen postering at det er 36wii konsoller de har, samme gjelder kontroller (36 nunchuck i tillegg) og 11-12 zelda spill. ang. faktum at inforama-senteret har 2 innganger, var han ikke heeelt sikker på hvordan de ville løse det, men han trodde at de ville dele ut kø-billetter på det inngangspartiet som er under tak (altså høyre inngang når du kommer til senteret, med rød løper osv.) (ser for meg å sitte i kø i 4-5timer, for å finne ut at jeg var på feil side.. heh.. tror jeg hadde blitt fly forbanna!) anyway.. håper dette var til informasjon for noen Lykke til folkens! Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor i all verden har de så få Zelda-spill? Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor i all verden har de så få Zelda-spill? 7449522[/snapback] ja.. zelda er jo neste like viktig som konsollen Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hvorfor i all verden har de så få Zelda-spill? 7449522[/snapback] ja.. zelda er jo neste like viktig som konsollen 7449592[/snapback] aner ikke.. er vel i håp om å selge andre spill og, tenker jeg? sikkert folk som står i kø og IKKE får zelda, som da kjøper seg et annet spill isteden *shrug* hadde de solgt wii bundla med zelda, hadde spill tallet vært labert tenker jeg.. og er jo spillene de tjener penger på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå