PureChaos Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Noen som vet noe angående Smart Club da? Pris, antall osv... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På komplett hvis du bestiller en Wii der koster den rundt 3300 kroner ink mva, man sparer stort ved å dra på elkjøp og plukke den opp for 2000 kroner. 3000 for Sony vil jeg si er en billig konsoll 3000 for Nintendo vil jeg si er en dyr konsoll 7394961[/snapback] 3300 kr er det høyeste jeg har sett til nå.. 7394981[/snapback] Det er tull. Den koster 2.595,- på Komplett. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Prøv å bestill den, 2700 noe med frakt, og 500 mva Edit: Nei feil der ja, hadde på priser ink. mva. My bad Endret 30. november 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Wii ikke skal koste noe mere enn 2000 kroner. Det er hva jeg skal betale for den. Får jeg den ikke på Elkjøp så får jeg heller vente til det kommer flere inn Endret 1. desember 2006 av avanore Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Det var mange ja... Har spiderman i Tromsø også, tør ikke dra dit for å spørre, garantert umulig å få en plass i køa siden den er midt i byen <.< hvem som helst kan liksom bare stille seg der Elkjøp i Tromsø er et stykke utenfor byen <3 7396389[/snapback] Elkjøp Tromsø er en av de Elkjøp butikkene i landet som er nærmest sentrum Med all ståheien rundt Elkjøps pris på Nintendo WII, så kan det kanskje være lurt av noen å stille seg utenfor Lefdal på lanseringsdatoen! Bare et lite tips, siden Lefdal ikke kan være dyrere enn Elkjøp pga finnerlønnen! Endret 1. desember 2006 av zaico Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er vel samme gjengen som står bak Lefdal og Elkjøp? Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er vel samme gjengen som står bak Lefdal og Elkjøp? 7398178[/snapback] Nja, samme eier, men to forskjellige selskap! Lenke til kommentar
ivarka Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kommer dere noen gang til å bli lei av å diskutere kø, Elkjøp og Lefdal? ika Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Elkjøp Tromsø er en av de Elkjøp butikkene i landet som er nærmest sentrum Med all ståheien rundt Elkjøps pris på Nintendo WII, så kan det kanskje være lurt av noen å stille seg utenfor Lefdal på lanseringsdatoen! Bare et lite tips, siden Lefdal ikke kan være dyrere enn Elkjøp pga finnerlønnen! 7398176[/snapback] 'finnerlønnen' som du kaller der, eksisterer ikke lenger. om du ser på sidene deres, er logoen "alltid billig" istedenfor "alltid billigst" som de hadde før.. var stor sak om dette på tv2 hjelper deg, for en stund siden.. fordi logoen er NESTEN identisk som før, og lignende.. men de har ikke gjort noe feil. Så for alt vi vet kan det hende lefdal selger konsollen for det dobbelte uten at vi kan gjøre noe med det. såeh... elkjøp here i come Lenke til kommentar
jvik Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Huff følte meg litt nerd når jeg våknet i natt av mareritt om at jeg ikke fikk Wii pga rotete kø system på Elkjøp :!: Tipper jeg stiller opp rimelig tidlig den dagen med en annen kompis. Står gjerne i kulda noen timer så jeg er sikra konsollen. Skal prate med min lokale Elkjøp butikk slik at vi som stiller oss i kø får en kø-lapp slik at vi slipper å storme butikken når den åpner. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Wii ikke skal koste noe mere enn 2000 kroner. Det er hva jeg skal betale for den. Får jeg den ikke på Elkjøp så får jeg heller vente til det kommer flere inn 7398116[/snapback] Vente til lanseringstilbudet er over, mener du. Elkjøp kommer neppe til å la tilbudet vare evig. Lenke til kommentar
zaico Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Elkjøp Tromsø er en av de Elkjøp butikkene i landet som er nærmest sentrum Med all ståheien rundt Elkjøps pris på Nintendo WII, så kan det kanskje være lurt av noen å stille seg utenfor Lefdal på lanseringsdatoen! Bare et lite tips, siden Lefdal ikke kan være dyrere enn Elkjøp pga finnerlønnen! 7398176[/snapback] 'finnerlønnen' som du kaller der, eksisterer ikke lenger. om du ser på sidene deres, er logoen "alltid billig" istedenfor "alltid billigst" som de hadde før.. var stor sak om dette på tv2 hjelper deg, for en stund siden.. fordi logoen er NESTEN identisk som før, og lignende.. men de har ikke gjort noe feil. Så for alt vi vet kan det hende lefdal selger konsollen for det dobbelte uten at vi kan gjøre noe med det. såeh... elkjøp here i come 7399165[/snapback] Gjesp, du er på dypt vann uten årer nå! Finnerlønnen eksisterer i aller høyeste grad, tidligere het det prisgaranti, dette ble forbudt, men er nå relansert som finnerlønn. Fungerer på nøyaktig samme måte! Endret 1. desember 2006 av zaico Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"! Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul. Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter! Why me? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"!Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul. Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter! Why me? 7400589[/snapback] Den der var utrolig kjip Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"!Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul. Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter! Why me? 7400589[/snapback] Det havner nok flere Wii'er og Zelda spill på QXL om en drøy uke. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"!Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul. Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter! Why me? 7400589[/snapback] Det havner nok flere Wii'er og Zelda spill på QXL om en drøy uke. 7401178[/snapback] Med blodpris ja Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Argh! Frustrasjon over å bu på "landet"!Min nærmeste Expert. (40 min) får altså ikke inn Wii i det hele tatt før jul. Nærmeste Elkjøp derimot (nærme og nærme, 30 min i bil + 20 min fergje + 10 min bil = 1 time og 150 EN VEG) får inn 6 konsoller, 3 Zelda spill og INGEN ekstra Wii Remoter! Why me? 7400589[/snapback] Flytt. Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Gjesp, du er på dypt vann uten årer nå! Finnerlønnen eksisterer i aller høyeste grad, tidligere het det prisgaranti, dette ble forbudt, men er nå relansert som finnerlønn. Fungerer på nøyaktig samme måte! 7400522[/snapback] googlet litt ogeh.. bøyer meg komplett i støvet. har hverken årer eller påhengsmotor. *note to self: dobbeltsjekke noe man tor før man poster* Lenke til kommentar
lim3 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Oh lø. Gleder meg litt da. Tropper opp utenfor en Elkjøp enten tidlig på morgenen eller dagen før. Dog må jeg finne ut hvor. Er det Elkjøp i Ski? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Yes, da er lønna i boks. Bare å vente på wii da jeg blir nok å se på Lillehammer den 8 ved elkjøp Endret 1. desember 2006 av -Lasse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå