Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

ganske usmart å selge wii for 1999. Tipper de kunen solgt den til 3500 å likvel solgt alle. :p

7356305[/snapback]

Fordi når du først er innom Elkjøp for å ta med deg en Wii, finner du også noe annet :thumbup:

7356325[/snapback]

Pluss at man plukker meg seg 2 spill, ekstra kontroller osv osv :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste jeg kan si er at Elkjøp vil være billigst, som alltid :p hehe.. Og at det kommer til å bli stor kamp om konsollene. Det virker som om det vil være færre konsoller til launch enn 360 hadde! Så gjør dere klare for å campe utenfor nærmeste Elkjøp! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg undrer på hvor dere har prisen fra... etter hva jeg vet er prisen ikke bekreftet - bare synsing og når ansatte får prisen så er det ikke lov å annonsere prisen før kampanjen starter.

7356350[/snapback]

Alltid noen som kjenner noen :)

7356361[/snapback]

For å være ærlig trodde jeg ikke Elkjøp har fastsatt noen pris pga. å se hva konkurrenten tar for den... kanskje jeg er helt på jordet, men noen f.eks. Alastor som kan bekrefte/avkrefte det? :p

Lenke til kommentar
Jeg undrer på hvor dere har prisen fra... etter hva jeg vet er prisen ikke bekreftet - bare synsing og når ansatte får prisen så er det ikke lov å annonsere prisen før kampanjen starter.

7356350[/snapback]

7356361[/snapback]

For å være ærlig trodde jeg ikke Elkjøp har fastsatt noen pris pga. å se hva konkurrenten tar for den... kanskje jeg er helt på jordet, men noen f.eks. Alastor som kan bekrefte/avkrefte det? :p

7356380[/snapback]

Prisen ER fastsatt. Hvertfall i 4 butikker på Østlandet. Så jeg tipper den er det i resten av Norge også...

Lenke til kommentar

7356350[/snapback]

7356361[/snapback]

7356380[/snapback]

Prisen ER fastsatt. Hvertfall i 4 butikker på Østlandet. Så jeg tipper den er det i resten av Norge også...

7356392[/snapback]

Da er det vel ingen sak. :)

Vet du hvordan det er med antall... en hard kamp om konsollene? :!:

Lenke til kommentar
Ja, en hard kamp!:)

Færre konsoller enn 360 i fjor. Så de forsvinner nok i løpet av minutter! :D

7356427[/snapback]

Du har vell ikke lov å nevne pris?

7356429[/snapback]

Nei, men Elkjøp vil være billigst. Du kan jo gjette hva det blir.. Virker som den er prisen er "lekt" ut allerede;)

SER SÅ SYKT frem til 8. Desember, i 4 skoletime, da jeg egentlig skulle hatt Norsk. :D

7356435[/snapback]

Ikke sjans i havet. Den er borte i løpet av 15 min!! :tease:

Lenke til kommentar
SER SÅ SYKT frem til 8. Desember, i 4 skoletime, da jeg egentlig skulle hatt Norsk. :D

7356435[/snapback]

Tror du at det er noen igjen så seint på dagen?

Vil tro vi er tomme i løpet av noen få minutter...

7356442[/snapback]

Ja, jeg kommer vel der en halvtime etter åpningstid. Jeg bor i ca. ingenmannsland og vedder på at jeg er ca. den eneste som ditcher skole for å få tak i konsollen siden resten vet dem uansett får tak i konsollen etter skolen.. :p

Lenke til kommentar
Ja, jeg kommer vel der en halvtime etter åpningstid. Jeg bor i ca. ingenmannsland og vedder på at jeg er ca. den eneste som ditcher skole for å få tak i konsollen siden resten vet dem uansett får tak i konsollen etter skolen.. :p

7356515[/snapback]

Du må nok komme noen timer før åpningstid hvis du skal ha en sjanse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...