marXman Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 For å ta livet av diverse myter her: nå har Expert kommet med pris på Wii og Zelda. Ingen andre spill ble nevnt. Se vedlegg. Det blir en gunstig reserveløsning for de som ikke rekker Elkjøp. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg er sikra en Wii fra AbsoluttSpill kanskje tilogmed dagen før release, men tror jaggu at jeg enten camper eller står tidlig utafor Elkjøp likevel, for det er jævlig gøy og koselig. Dessuten skal jeg uansett skaffe meg Zelda og Red Steel, og jeg blir nok med kompisen min som ikkehar forhåndsbestilt. Gleder meg! Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 kanskje litt off-topic, men.. noen andre enn meg som har planer om å tilbringe natta utenfor elkjøp i sandvika? lurte forøvrig på hvordan det er med toalett-muligheter om man har tenkt å døgne utenfor en butikk? (ser virkelig ikke for meg å være en av de første i køen, så havne bakerst bare fordi man må på toalettet) 7389391[/snapback] Jeg kommer nok til å tilbringe store deler av natta foran Elkjøp i Sandvika ja . Usikker på om jeg skal ta 0513 bussen fra Rykkinn (hvis du vet hvor det er) eller ta 2313 bussen kvelden før... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 For å ta livet av diverse myter her: nå har Expert kommet med pris på Wii og Zelda. Ingen andre spill ble nevnt. Se vedlegg. Det blir en gunstig reserveløsning for de som ikke rekker Elkjøp. 7390615[/snapback] Det var ikke billig nei 599 for Wii spill er alt for mye Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 For å ta livet av diverse myter her: nå har Expert kommet med pris på Wii og Zelda. Ingen andre spill ble nevnt. Se vedlegg. Det blir en gunstig reserveløsning for de som ikke rekker Elkjøp. 7390615[/snapback] 2500 for maskin + 600 for zelda = 3100.. vil tippe at man får maskin, zelda, ekstra remote og ekstra nun-chuck på elkjøp til samme prisen (give or take 200kr) såeh... "heia expert" Lenke til kommentar
marXman Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg glemte å nevne at jeg sammenlignet med den tidligere anslåtte prisen, 2795 kroner. Men som det ble nevnt, er man desperat nok, kjøper man uansett. Jeg skal i alle fall satse fullt på Elkjøp dersom de blir de billigste. Kjører særdeles trang økonomi for tiden, og tapsprosjektene deres kommer godt med. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Zelda er vel det dyreste spillet til Wii mener jeg å ha lest. Men alikevel er det dyrt med 600kr når jeg er vant til å bare laste ned å spille gratis. Men vil nå også si at ere det man må betale for Zelda så ere det man betaler for Zelda! Alternativet, altså ikke ha Zelda, er ikke aktuelt i noe tilfelle! Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 For å ta livet av diverse myter her: nå har Expert kommet med pris på Wii og Zelda. Ingen andre spill ble nevnt. Se vedlegg. Det blir en gunstig reserveløsning for de som ikke rekker Elkjøp. 7390615[/snapback] Det var ikke billig nei 599 for Wii spill er alt for mye 7391626[/snapback] Er 599,- mye fordi det er et Wii-spill eller tenker du for spill generelt? Det er uansett et faktum at Expert er svært dyre. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ingen som har fått konkrete elkjøp-priser? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Ingen som har fått konkrete elkjøp-priser? 7393625[/snapback] 1995,- for konsollen, 449,- for spill. Lenke til kommentar
Gønn Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 ...Ingen som har fått konkret informasjon om andre parti? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det kommer 15. desember. Et tredje parti vet de ikke om enda. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er det kommet noen offisiell pris på Wii fra Elkjøp? Orker dessverre ikke å bla igjennom denne tråden her Lenke til kommentar
kilik Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Se fire poster opp. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg glemte å nevne at jeg sammenlignet med den tidligere anslåtte prisen, 2795 kroner. Men som det ble nevnt, er man desperat nok, kjøper man uansett. Jeg skal i alle fall satse fullt på Elkjøp dersom de blir de billigste. Kjører særdeles trang økonomi for tiden, og tapsprosjektene deres kommer godt med. 7391829[/snapback] Korrekt! Nå ser dere at jeg hadde rett, 2.799 kr. er og var FEIL pris! Lurer selv på om jeg skal ha Wii, men får såklart ikke lov å kjøpe fra min butikk, så vurderer en tur til nabobyen eller Elkjøp... spørsmålet er om det blir kø i Tønsberg eller ei. Det at mange reagerer på prisen her... såklart kan det virke dyrt når man sammenlikner med Elkjøp som kjører den til 1.999 kr. med tap på starten, men under 3.000 kr. for en helt ny spillkonsoll er vel neppe dyrt? Og Zelda er et av de dyreste spillene ja, "normale" priser vil ligger opp til 600 kr., men normalen er rundt 500 kr. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På komplett hvis du bestiller en Wii der koster den rundt 3300 kroner ink mva, man sparer stort ved å dra på elkjøp og plukke den opp for 2000 kroner. 3000 for Sony vil jeg si er en billig konsoll 3000 for Nintendo vil jeg si er en dyr konsoll Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 På komplett hvis du bestiller en Wii der koster den rundt 3300 kroner ink mva, man sparer stort ved å dra på elkjøp og plukke den opp for 2000 kroner. 3000 for Sony vil jeg si er en billig konsoll 3000 for Nintendo vil jeg si er en dyr konsoll 7394961[/snapback] 3300 kr er det høyeste jeg har sett til nå.. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvor og når forhåndsbestilte du? 7386317[/snapback] I dag på Spaceworld Metro kl. 13:48. 7386378[/snapback] Hvordan kan du være sikker på at du får? Jeg forhåndsbestilte også på Spaceworld (i Oslo), og de forsikret meg om at jeg ville få, men jeg var ganske sent ute så jeg tror kanskje de lyver. Får de virkelig så mange konsoller på Spaceworld? 7388589[/snapback] Jeg er nummer 6 på lista. Nuff said. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Snakte med Spiderman (eller de heter vel Game nå) her i Bergen idag - de får inn 6 (ja, SEKS) konsoller. Helt utrolig! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det var mange ja... Har spiderman i Tromsø også, tør ikke dra dit for å spørre, garantert umulig å få en plass i køa siden den er midt i byen <.< hvem som helst kan liksom bare stille seg der Elkjøp i Tromsø er et stykke utenfor byen <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå