Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hvorfor det? Prisen blir jo selvfølgelig satt dager før lanseringen. Tror du virkelig at Elkjøp ikke går ut med pris før folk står i kø? haha.

Tørr ikke å stole på det, da jeg ikke har sett dette svart på hvit med egne øyne. At folk hevder de har hørt prisen av ansatte, betyr vel ikke med 100% sikkerhet at det virkelig stemmer? Har en kamerat på elkjøp som foreløbig hevder han ikke vet nøyaktig hva prisen er, mulig han ikke har lov til å si noe... Vis meg en link som bekrefter denne prisen, så bøjer jeg meg i støvet :)

7376819[/snapback]

Ja men mann, det er ikke det jeg sier. Jeg snakker ikke om prisen på 1995,- Jeg snakker om at SELVFØLGELIG vil Elkjøp gå ut med prisen før folk har fått stilt opp i kø. Common sense, really :roll:

Lenke til kommentar
Og hvorfor det? Prisen blir jo selvfølgelig satt dager før lanseringen. Tror du virkelig at Elkjøp ikke går ut med pris før folk står i kø? haha.

Tørr ikke å stole på det, da jeg ikke har sett dette svart på hvit med egne øyne. At folk hevder de har hørt prisen av ansatte, betyr vel ikke med 100% sikkerhet at det virkelig stemmer? Har en kamerat på elkjøp som foreløbig hevder han ikke vet nøyaktig hva prisen er, mulig han ikke har lov til å si noe... Vis meg en link som bekrefter denne prisen, så bøjer jeg meg i støvet :)

7376819[/snapback]

Ja men mann, det er ikke det jeg sier. Jeg snakker ikke om prisen på 1995,- Jeg snakker om at SELVFØLGELIG vil Elkjøp gå ut med prisen før folk har fått stilt opp i kø. Common sense, really :roll:

7378739[/snapback]

Aha, liten misforståelse. :blush:

Lenke til kommentar
At Elkjøp selger med tap er jo ikke nytt da.

7376401[/snapback]

Elkjøp selger kanskje konsollen med tap. De får også gratis reklame "Psst, Elkjøp selger Wii til 1995"

Elkjøp får et godt kundeforhold. Neste gang kundene skal ha noe nytt, så stikker de til Elkjøp. De vil nok få utrolige mange nye kunder som vil handle der i fremtiden, nettopp fordi de er så billige.

Jeg kommer aldri til å kjøpe Wii for 2500 eller mere, så det blir enten Elkjøp eller ingenting på meg

7376654[/snapback]

Merkelig det du sier, siden Expert er VERDENS største elektrokjede.

Elkjøp er ikke det.

Prisene betyr gjerne ikke så mye som dere vil ha det til.

Personlig så tjener jeg penger selv, så jeg betaler de 2800 konsollen koster.

Ikke minst VET jeg att jeg får den, slipper å kaste bort livet ved å stå i kø.

Jobbe heller.

7376810[/snapback]

Bare for å oppklare litt ;) Elkjøp har som mål å bli dobbelt så store i som Expert i Norge!

Expert har skjønt at de er lillebror, og har som mål å forbli Norges nest største aktør innen forbrukerelektronikk!

Har hørt at Expert markedsfører seg med verdens største elektrokjede, men er det i antall butikker? Ellers vil jeg tro at svært mange av expertbutikkene er franchisebutikker, mens de aller fleste butikkene til Elkjøp er egeneid!

Ganske stor forskjell, da Elkjøp kan ringe philips å bestille 20000 tver til alle sine butikker, og fordele de fra et sentrallager! Mens expert i Halden ringer og bestiller 2 tver!

Edit; Dette med målene leste jeg i Finansavisen tidligere i år, under overskriften Expert angripes fra alle kanter elns! Da Lefdal har som mål å bli større enn Expert!

Endret av zaico
Lenke til kommentar
Typen jobber på Expert og der har de nesten ingen fortjeneste ved 2799,-.

Det er selvfølgelig Bergsala som har satt denne høye prisen.

Men so what, Elkjøp kommer til å bli utsolgt, så løper folk desperat til Expert for å kjøpe den.

Akkurat som de gjorde når PS2/X360 kom. Og da skrudde de opp prisen enda mer, og ble likevel utsolgt.

At Elkjøp selger med tap er jo ikke nytt da.

7376401[/snapback]

Og akkurat derfor går folk heller dit. Fordi de yter maks for at kunder skal få den beste prisen. Elkjøp er og blir best på pris og det vet folket. :)

Forøvrig ble du nok "satt på plass" av zeico ovenfor, så jeg får la det være med det. :) Til de som lurte fikk Storo inn totalt 60 av X360. (40 Premium - 20 Core)

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

Da har absoluttspill.no meddelt at eg, Mala ffs er sikret Wii konsoll og Zelda i henhold til det antallet Nintendo har lovet. Hurra og skål for den, dette var salige nyheter å lese etter nattskiftet :wee:

7382539[/snapback]

Da gjenstår det å se hva som skjer med meg :p om jeg får på release dagen eller ei.

Lenke til kommentar
2500 kroner for last generation tech m/ veive med arma-kontroll?

7370106[/snapback]

Hva er det du snakker om da? Hverken selve konsollen eller kontrolleren er utdatert teknologi. Både GPU og CPU ble bygget om fra bunnen, blant annet for å kutte strømforbruken til 1/3 av det GC bruker. Ny teknologi trenger ikke bare å være kraftigere (selv om Wii er mye kraftigere enn GC), men den kan også lages for å være mer effektiv f.eks. på strøm.

Wiimoten burde jeg vel ikke trenge å nevne, selv om du ser ut til å ha glemt den. Forøvrig er det valgfritt om du vil vifte med armene eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...