Bruktbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Eller så tenker han på at alle oss vil bli sur, så han smiler sadistisk.... Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Og hvorfor det? Prisen blir jo selvfølgelig satt dager før lanseringen. Tror du virkelig at Elkjøp ikke går ut med pris før folk står i kø? haha. Tørr ikke å stole på det, da jeg ikke har sett dette svart på hvit med egne øyne. At folk hevder de har hørt prisen av ansatte, betyr vel ikke med 100% sikkerhet at det virkelig stemmer? Har en kamerat på elkjøp som foreløbig hevder han ikke vet nøyaktig hva prisen er, mulig han ikke har lov til å si noe... Vis meg en link som bekrefter denne prisen, så bøjer jeg meg i støvet 7376819[/snapback] Ja men mann, det er ikke det jeg sier. Jeg snakker ikke om prisen på 1995,- Jeg snakker om at SELVFØLGELIG vil Elkjøp gå ut med prisen før folk har fått stilt opp i kø. Common sense, really Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Og hvorfor det? Prisen blir jo selvfølgelig satt dager før lanseringen. Tror du virkelig at Elkjøp ikke går ut med pris før folk står i kø? haha. Tørr ikke å stole på det, da jeg ikke har sett dette svart på hvit med egne øyne. At folk hevder de har hørt prisen av ansatte, betyr vel ikke med 100% sikkerhet at det virkelig stemmer? Har en kamerat på elkjøp som foreløbig hevder han ikke vet nøyaktig hva prisen er, mulig han ikke har lov til å si noe... Vis meg en link som bekrefter denne prisen, så bøjer jeg meg i støvet 7376819[/snapback] Ja men mann, det er ikke det jeg sier. Jeg snakker ikke om prisen på 1995,- Jeg snakker om at SELVFØLGELIG vil Elkjøp gå ut med prisen før folk har fått stilt opp i kø. Common sense, really 7378739[/snapback] Aha, liten misforståelse. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Snakket med en selger på min lokale Elkjøp-butikk i dag, og han hadde "hørt rykter" om at Elkjøp kun hadde fått 2000 Wii-konsoller totalt i Norge. Om det stemmer, blir det ikke mange konsoller per butikk.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det er en rundt 80 elkjøp-butikker, så blir vel en rundt 20 i gjennomsnitt, men dette vil bli spredt over der de faktisk vil selge mange. Så noen kan få mer, andre mindre. Lenke til kommentar
Kamikazesmurf Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 dette stemmer vel ganske bra med hva som ble nevnt tidligere med at de minste butikkene får 6 og de største rundt 30... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 siden det er litt lite til å lage en helt ny tråd for det, så legger jeg ut den her: litt info om selve wii Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Litt OT: Men er det noen som har fått mail ifra absoluttspill ang. Wii forhåndsbestillingen? ( Bortsett fra Aylars din snik ) Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Litt OT: Men er det noen som har fått mail ifra absoluttspill ang. Wii forhåndsbestillingen? ( Bortsett fra Aylars din snik ) 7379950[/snapback] Nei. Skulle få innen i dag, men. Hehe, jeg fikk bare svar på en mail der jeg spurte om litt mer info. Husker du hvilket nummer du er på lista? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har ikkje fått noe spesifikt nr. Men under mailkorresp. forrige uke låg det ann til at eg var sikret ein konsoll. Eg velger å vente i spenning Lenke til kommentar
zaico Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) At Elkjøp selger med tap er jo ikke nytt da. 7376401[/snapback] Elkjøp selger kanskje konsollen med tap. De får også gratis reklame "Psst, Elkjøp selger Wii til 1995" Elkjøp får et godt kundeforhold. Neste gang kundene skal ha noe nytt, så stikker de til Elkjøp. De vil nok få utrolige mange nye kunder som vil handle der i fremtiden, nettopp fordi de er så billige. Jeg kommer aldri til å kjøpe Wii for 2500 eller mere, så det blir enten Elkjøp eller ingenting på meg 7376654[/snapback] Merkelig det du sier, siden Expert er VERDENS største elektrokjede. Elkjøp er ikke det. Prisene betyr gjerne ikke så mye som dere vil ha det til. Personlig så tjener jeg penger selv, så jeg betaler de 2800 konsollen koster. Ikke minst VET jeg att jeg får den, slipper å kaste bort livet ved å stå i kø. Jobbe heller. 7376810[/snapback] Bare for å oppklare litt Elkjøp har som mål å bli dobbelt så store i som Expert i Norge! Expert har skjønt at de er lillebror, og har som mål å forbli Norges nest største aktør innen forbrukerelektronikk! Har hørt at Expert markedsfører seg med verdens største elektrokjede, men er det i antall butikker? Ellers vil jeg tro at svært mange av expertbutikkene er franchisebutikker, mens de aller fleste butikkene til Elkjøp er egeneid! Ganske stor forskjell, da Elkjøp kan ringe philips å bestille 20000 tver til alle sine butikker, og fordele de fra et sentrallager! Mens expert i Halden ringer og bestiller 2 tver! Edit; Dette med målene leste jeg i Finansavisen tidligere i år, under overskriften Expert angripes fra alle kanter elns! Da Lefdal har som mål å bli større enn Expert! Endret 28. november 2006 av zaico Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Typen jobber på Expert og der har de nesten ingen fortjeneste ved 2799,-.Det er selvfølgelig Bergsala som har satt denne høye prisen. Men so what, Elkjøp kommer til å bli utsolgt, så løper folk desperat til Expert for å kjøpe den. Akkurat som de gjorde når PS2/X360 kom. Og da skrudde de opp prisen enda mer, og ble likevel utsolgt. At Elkjøp selger med tap er jo ikke nytt da. 7376401[/snapback] Og akkurat derfor går folk heller dit. Fordi de yter maks for at kunder skal få den beste prisen. Elkjøp er og blir best på pris og det vet folket. Forøvrig ble du nok "satt på plass" av zeico ovenfor, så jeg får la det være med det. Til de som lurte fikk Storo inn totalt 60 av X360. (40 Premium - 20 Core) Endret 28. november 2006 av dimiles Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har lefdal fremdeles 150% pris garanti? Ser ingenting som det på sidene demmes. Og logoen er vel forandret fra "alltid billigst" til "alltid billig" ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Da har absoluttspill.no meddelt at eg, Mala ffs er sikret Wii konsoll og Zelda i henhold til det antallet Nintendo har lovet. Hurra og skål for den, dette var salige nyheter å lese etter nattskiftet Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Da har absoluttspill.no meddelt at eg, Mala ffs er sikret Wii konsoll og Zelda i henhold til det antallet Nintendo har lovet. Hurra og skål for den, dette var salige nyheter å lese etter nattskiftet 7382539[/snapback] Da gjenstår det å se hva som skjer med meg om jeg får på release dagen eller ei. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Og akkurat derfor går folk heller dit. Fordi de yter maks for at kunder skal få den beste prisen. Elkjøp er og blir best på pris og det vet folket. Hehe... Ja, for det har sikkert ikke noe med at de vet at de kan tjene penger på det med andre lure metoder Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 2500 kroner for last generation tech m/ veive med arma-kontroll? 7370106[/snapback] Hva er det du snakker om da? Hverken selve konsollen eller kontrolleren er utdatert teknologi. Både GPU og CPU ble bygget om fra bunnen, blant annet for å kutte strømforbruken til 1/3 av det GC bruker. Ny teknologi trenger ikke bare å være kraftigere (selv om Wii er mye kraftigere enn GC), men den kan også lages for å være mer effektiv f.eks. på strøm. Wiimoten burde jeg vel ikke trenge å nevne, selv om du ser ut til å ha glemt den. Forøvrig er det valgfritt om du vil vifte med armene eller ikke. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jau, det er bare på Wii sports det er bedre på stå oppreist og veive med armene, men det spillet skal ikke jeg spille Du trenger vel egentlig ikke gjøre det der heller, det er bare på Nintendo reklamene de gjør det for å illustrere. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Reklamen, som reklame bruker å være, er utrfra hva man leser i diverse reviews overdrevet. Så som dere sier trur jeg nok man godt kan sitte godt ned i gropa si i sofaen å spille. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Meteroid Prime, Red Steel, Zelda, CoD er de spille som jeg kom på der man kan godt sitte å slappe av mens man gamer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå