Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii


Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare et rykte altså, ja, da er det ingenting å holde seg til.

 

Nei ikke det tryggeste å holde seg til. Derfor bør du ta me litt ekstra cash ved lanseringen(dersom du har tenkt å stille deg i kø).

7376317[/snapback]

Og hvorfor det? Prisen blir jo selvfølgelig satt dager før lanseringen. Tror du virkelig at Elkjøp ikke går ut med pris før folk står i kø? haha.

Lenke til kommentar
At Elkjøp selger med tap er jo ikke nytt da.

7376401[/snapback]

 

Elkjøp selger kanskje konsollen med tap. De får også gratis reklame "Psst, Elkjøp selger Wii til 1995"

Elkjøp får et godt kundeforhold. Neste gang kundene skal ha noe nytt, så stikker de til Elkjøp. De vil nok få utrolige mange nye kunder som vil handle der i fremtiden, nettopp fordi de er så billige.

 

Jeg kommer aldri til å kjøpe Wii for 2500 eller mere, så det blir enten Elkjøp eller ingenting på meg

7376654[/snapback]

 

Merkelig det du sier, siden Expert er VERDENS største elektrokjede.

Elkjøp er ikke det.

Prisene betyr gjerne ikke så mye som dere vil ha det til.

Personlig så tjener jeg penger selv, så jeg betaler de 2800 konsollen koster.

Ikke minst VET jeg att jeg får den, slipper å kaste bort livet ved å stå i kø.

Jobbe heller.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Og hvorfor det? Prisen blir jo selvfølgelig satt dager før lanseringen. Tror du virkelig at Elkjøp ikke går ut med pris før folk står i kø? haha.

 

Tørr ikke å stole på det, da jeg ikke har sett dette svart på hvit med egne øyne. At folk hevder de har hørt prisen av ansatte, betyr vel ikke med 100% sikkerhet at det virkelig stemmer? Har en kamerat på elkjøp som foreløbig hevder han ikke vet nøyaktig hva prisen er, mulig han ikke har lov til å si noe... Vis meg en link som bekrefter denne prisen, så bøjer jeg meg i støvet :)

Lenke til kommentar

Har fått bekreftet at prisen er 1995 kr. jeg også.. Nå har jeg fått høre det fra så mange forskjellige plasser at jeg faktisk stoler på det!

Var samme med Geow på elkjøp.. De bekreftet at prisen ville ble 399. kr, hørte om mange som hadde fått bekreftet det samme, å skrev det på forumer.. Prisen ble jo som alle vet også 399.

 

Jeg skal for all del ta med meg ekstra penger for å ha nok til makinen og Zelda, men ser på det som veldig troverdig at prisen vil bli 1995. på elkjøp.

Lenke til kommentar
Merkelig det du sier, siden Expert er VERDENS største elektrokjede.

Elkjøp er ikke det.

Prisene betyr gjerne ikke så mye som dere vil ha det til.

Personlig så tjener jeg penger selv, så jeg betaler de 2800 konsollen koster.

Ikke minst VET jeg att jeg får den, slipper å kaste bort livet ved å stå i kø.

Jobbe heller.

7376810[/snapback]

 

Expert har sikkert flere butikker, men Elkjøp er de som alltid kommer med flotte tilbud. Spesielt når det lanseres et nytt produkt.

500 kroner spart er 500 kroner spart

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Tja, jeg vil si noen timer i kø er verdt 800 kr.

7376854[/snapback]

 

Uenig. :)

 

Skal jeg stå i kø må jeg være borte fra jobb. Jeg har ikke feriedager igjen å bruke på dette, så da blir det jo tapt lønn.

 

Nei, fint å ha forhåndsbestilt gitt. Greit, jeg må betale noen hundrelapper mer enn folka i elkjøp-køa, men jeg vet at jeg får den.

 

For å si det på japansk: I am superspecialmegamuchhappy man.

Lenke til kommentar
Tja, jeg vil si noen timer i kø er verdt 800 kr.

7376854[/snapback]

 

Uenig. :)

 

Skal jeg stå i kø må jeg være borte fra jobb. Jeg har ikke feriedager igjen å bruke på dette, så da blir det jo tapt lønn.

Må man på jobb/skole blir det selvsagt noe annet, men ellers vil jeg si det er idiotisk å ikke velge Elkjøp foran Expert når man vet om den høye prisforskjellen.

Lenke til kommentar
Må man på jobb/skole blir det selvsagt noe annet, men ellers vil jeg si det er idiotisk å ikke velge Elkjøp foran Expert når man vet om den høye prisforskjellen.

 

Det er jeg selvfølgelig enig i :) Men for min del, må jeg desverre jobbe hele dagen :( Men har en avtale med en uteligger som skal sove utenfor et par dager i forveien. For at han ikke skal stikke av med pengene, har jeg kjøpt ett gavekort på elkjøp :!: Som belønning får han en flaske JD av meg :) Grei deal det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...