Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

Damn, nesten samme som X360? Den får man vel for ca. 2800 nå. Snakk om å få lite for pengene i forhold da.

7376121[/snapback]

Kommer ann på øye som ser -.-

MEN, skal si meg enig i at jeg syntes at 2599 blir litt for drøyt. Men 2800 for 360core er ran.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En på Nintendo.no-forumet har ringt Elkjøp og fått prisen bekreftet. 1995,-.

Blir vel litt vanskelig å forholde seg til dette? Føler ikke den kilden er troverdig nok for å kunne stoles på. Får vel ringe selv om et par dager.

7376329[/snapback]

Jaja, værsågo! Jeg er hvertfall rimelig sikker. Har jo også regnet med at prisen ble noe lignende siden september da. :)

Lenke til kommentar

Typen jobber på Expert og der har de nesten ingen fortjeneste ved 2799,-.

Det er selvfølgelig Bergsala som har satt denne høye prisen.

Men so what, Elkjøp kommer til å bli utsolgt, så løper folk desperat til Expert for å kjøpe den.

Akkurat som de gjorde når PS2/X360 kom. Og da skrudde de opp prisen enda mer, og ble likevel utsolgt.

At Elkjøp selger med tap er jo ikke nytt da.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Typen jobber på Expert og der har de nesten ingen fortjeneste ved 2799,-.

Det er selvfølgelig Bergsala som har satt denne høye prisen.

Men so what, Elkjøp kommer til å bli utsolgt, så løper folk desperat til Expert for å kjøpe den.

Akkurat som de gjorde når PS2/X360 kom. Og da skrudde de opp prisen enda mer, og ble likevel utsolgt.

7376401[/snapback]

"Alle" selger konsoller med tap. Skulle de solgt den med fortjeneste hadde prisen blitt mye høyere. Grunnen til dette er type "foot in the door"-opplegg. De taper på konsollen, men var at kjøper kommer til å kjøpe spill og utstyr. Det er dette de tjener på.

Det er dog heldig for Expert at etterspørselen er så stor slik at de får solgt til denne uprisen. Jeg mener; de er en av landets største elkjeder og priser den høyere enn små leketøysbutikker. Grov utnyttelse av situasjonen... men men...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar

7376401[/snapback]

Elkjøp selger kanskje konsollen med tap. De får også gratis reklame "Psst, Elkjøp selger Wii til 1995"

Elkjøp får et godt kundeforhold. Neste gang kundene skal ha noe nytt, så stikker de til Elkjøp. De vil nok få utrolige mange nye kunder som vil handle der i fremtiden, nettopp fordi de er så billige.

Jeg kommer aldri til å kjøpe Wii for 2500 eller mere, så det blir enten Elkjøp eller ingenting på meg

Endret av avanore
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...