Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nja, de får inn 6 stk!

Formulerte det kanskje litt feil ja..

Christ, jeg håper dette er en distrikt-Elkjøp? :S

Jeg har eksamen før lunch på launchdagen, men vurderer å møte opp på Elkjøp Storo for å snappe til meg en likevel. Den fornuftige siden av meg protesterer på å bla opp 2.500.- for en ZeldaCube, men følelsene sier noe annet ;) Får heller se på det som en langtidsinvestering, det var jo rimelig glissent med slagere til DSen i starten også. Noen som vet sånn ca. hvor tidlig man måtte møte opp på Elkjøp Storo for å få tak i 360 i fjor?

Lenke til kommentar
Rart at ingen har nevnt Lefdal engang....De har jo 150% prisgaranti som gjør at de må være billigere enn konkurrentene. Vet hvertfall at Lefdal i Sandvika får inn en del Wii( gammel lærer av meg jobber der). Så for dere som skal ha denne leken burde nok ta en tur innom nærmeste Lefdal.

7369081[/snapback]

Kan man forhåndsbestille der?

Lenke til kommentar

De største Elkjøp-butikkene får ca. 30. De minste får 6.

Men hva det blir stor mangel på i starten er ekstra Wiimotes som også har vært et problem i USA. Hver butikk får i gjennomsnitt 2-3 stk... Så ønsker du å spille 2-player Wii Sports må du være tidlig ute.

Lenke til kommentar
De største Elkjøp-butikkene får ca. 30. De minste får 6.

Men hva det blir stor mangel på i starten er ekstra Wiimotes som også har vært et problem i USA. Hver butikk får i gjennomsnitt 2-3 stk... Så ønsker du å spille 2-player Wii Sports må du være tidlig ute.

7370587[/snapback]

Må nok være veldig tidlig ute om en skal få med seg en Wii fra Elkjøp

Endret av avanore
Lenke til kommentar
2500 kroner for last generation tech m/ veive med arma-kontroll? Tror ikke det gitt. Under 2000 så skal jeg vurdere innkjøp  :)

7370106[/snapback]

Stikk på Elkjøp, da vel. Da kommer du ei krone eller tre under 2000,-. ;)

EDIT: Kilik, med "de store butikkene", mener du Stormarked-butikkene? Alle?

Endret av Aylars
Lenke til kommentar
Men vi i Oslo har også minst sjangse for å få konsollen :D

7363644[/snapback]

Sant det.

Har en følelse at alle vil stå utenfor Carl Berner. Blir Storo eller Skøyen på meg

7363690[/snapback]

Møt opp 2 timer utenfor Storo, og du er ganske sikra. Sto der i fjor til 360 lanseringa, kom 2 timer før, og var da 2 mann i køen :yes:

Lenke til kommentar

7363644[/snapback]

Sant det.

Har en følelse at alle vil stå utenfor Carl Berner. Blir Storo eller Skøyen på meg

7363690[/snapback]

Møt opp 2 timer utenfor Storo, og du er ganske sikra. Sto der i fjor til 360 lanseringa, kom 2 timer før, og var da 2 mann i køen :yes:

7370991[/snapback]

Stod du ved parkeringsplassen eller utenfor senteret?

Lenke til kommentar

7363644[/snapback]

Sant det.

7363690[/snapback]

7370991[/snapback]

Stod du ved parkeringsplassen eller utenfor senteret?

7371002[/snapback]

Sto oppe ved parkeringsplassen... den inngangen som går rett inn til Elkjøp. Der kom de ut og delte ut kølapp litt før det åpna. Uansett, surra rundt nede ved hoveddøra til senteret først, huka tak i en securitas-fyr og ba han si ifra til elkjøp-folka at køa var oppe :whistle: Og at de hadde versågod å åpne døra oppe samtidig med den nede.

Lenke til kommentar

Ahh gleder meg til releasedagen, må få med et par folk og looke rundt til de åpner.

Skal optimalt kjøpe:

Wii

1x Ekstra controller

Zelda(hvis de har)

What ever seems cool av spill...

Har 4k jeg kan waste på Wii'en, så det går nok bra. Har solgt wow accen fra før, så jeg kjøper Wii'en "gratis" egentlig :p

Lenke til kommentar

Får elkjøp inn Wii play til release og? Isåfall følger det med en kontroller til den (men ikke med nunchuck...), vet ikke hvor bra de spillene er men regner de er ala wii sport... Koster en hundring mer enn kontroller.

Min prioriteringliste på releasen:

1. Nintendo wii konsoll (selvsagt...)

2. Zelda TP

3. Wii play/Kontroller

4. GT pro inkl. ratt (evt. noe annet snasent spill...)

5. Ekstra nunchuck kontroller...

Lenge siden jeg var på svalbard gitt.... såvidt jeg husker hadde de ikke noe elkjøp gitt :thumbdown: Mulig de får den inn i den "alt mulig" butikken som er i "handlegaten", ellers må du nesten fly/båt til tromsø...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...