Gå til innhold

Elkjøp, forhåndsbestilling, priser og kø. Wii

Straffa

Anbefalte innlegg

Nei, dere som er redde for å ikke å få, dere får stille dere utenfor Expert.

Det er mulig å få tak i tidlig på dagen, men ikke når alle de skuffa fra Elkjøp & Lefdal har vært innom for å betale 1000 mer...

7369155[/snapback]

Prisen på Wii hos Elkjøp er under 2000 kroner. Så kan du leke butikk hos Expert

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut til at Wii lanseringen blir tidenes verste her til lands ihvertfall:P Når det kommer til antall konsoller tilgjengelig ihvertfall...

7369367[/snapback]

Er vel det man må betale for at man skal slippe å vente 3-4 måneder.

Litt synd at alle som vil ha, ikke får. Men men, Nintendo forsøkte jo ihvertfall :)

Lenke til kommentar

Jojo, men selv MS leverte bedre fra seg her til lands med sin begrensede verdenslansering. No husker eg ikkje heilt antaller de leverte til Europa, men det kom vel rundt 10 000 360`er her til lands?

Men det koker jo ned til prioriteringer for aktørene :)

Lenke til kommentar

I USA har det vært bedre tilgang på Wii enn det var på X360 i fjor. Bare 350.000 X360-er ble solgt i hele november i fjor. Til og med Gamecube solgte mer konsoller under julesalget i USA. Nintendo har ikke gått ut med offisielle tall, men allerede skal det ha blitt solgt over 500.000 Wii. I tillegg har Nintendo i USA lovet 150.000-200.000 nye konsoller ut til butikkene HVER UKE fram mot nyttår.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Tja, det er vel hva man kan kalle kvalifisert gjetning. Aktørene kommer vel med noen offisielle tall snart.

Uansett kan det være at Nintendo satser sterkere på USA. Nintendo har tradisjonelt gjort det bedre der enn i Europa.

Fun fact: Norge var det landet i Europa der N64 gjorde det best sammenlignet med PSX.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Ser på nextgenwars at Wii selger godt.. :)

Alikevel så ser jeg også at 360 har ivertfall solgt 400.000 konsoller siden sist jeg sjekket en gang i forrige uke" :ohmy:

Det må vel sies å være ganske bra det også.. Ps3 sitt salg har vel en del med antall tilgjengelige å gjøre..

Leste en plass at dette var tall som kun gjaldt USA.. Noen som vet?

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Ser på nextgenwars at Wii selger godt.. :)

Alikevel så ser jeg også at 360 har ivertfall solgt 400.000 konsoller siden sist jeg sjekket en gang i forrige uke"  :ohmy:

Det må vel sies å være ganske bra det også.. Ps3 sitt salg har vel en del med antall tilgjengelige å gjøre..

Leste en plass at dette var tall som kun gjaldt USA.. Noen som vet?

7369968[/snapback]

Wii har også vært utsolgt siden lansering, så både Wii og PS3 går på antall tilgjengelige akkurat nå. Tallene gjelder hele verden, men hva de baserer dem på aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke å stille meg i kø denne gangen.

Hadde maskina kosta 1000 kroner, ja kanskje.

Men sjekka på Gamerankings.com , og det er jo bare Zelda som er spillet å ha på WII.

Jeg har også avbestilt hos mpx.no

Jeg synes maskina ser bra ut, og jeg skal nok ha den, men ikke til enhver pris.

1000-1500 er passe for den maskina, ikke 2600!!

7368950[/snapback]

Enig! Jeg punger ikke ut mer enn 1500 kr for wii. I tillegg ville det vært katastrofe å kjøpe en før eksamen er ferdig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...