Hellemyr Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei! Jeg har instalert Service pack 1 til windows xp. Da jeg hadde instalert, så måtte jeg restarte pcen for at forandringene skulle merkes. Men så ville ikke windows starte, kommer til der windows loader, så står den bare det. Men jeg kan komme inn i windows med safe mode. Hva kan være kalt? Kansje jeg kan instalere service pack 2, og håpe på at det virker da? Eller må jeg reinstalere windows? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 gå inn i safe mode med nettverk, og last ned og innstaller SP2 og prøv om det bedrer seg da. Lenke til kommentar
m4nia Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 du må skaffe deg SP2, du kommer ingen vei med SP1 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg prøvde å laste ting som windows anbefalet at jeg laster ned fra windows siden, men fikk The website has encountered a problem and cannot display the page you are trying to view. Tror jeg tar og instalerer sp2 Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 uuuhf Lasta ned sp2 og startet instaleringen, next-next-i agree-next, så begynner instalajonene, men så bare stopper den. Det står Checking for necessary space. Jeg har 55gig plass, så plass er det nok av. Men hvorfor har den stoppet? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) uuuhf Lasta ned sp2 og startet instaleringen, next-next-i agree-next, så begynner instalajonene, men så bare stopper den. Det står Checking for necessary space. Jeg har 55gig plass, så plass er det nok av. Men hvorfor har den stoppet? 7356167[/snapback] hvis du har lasta den ned og lagra den på pc'n, så kan du jo bare prøve å restarte pc'n og innstallere den igjen. Endret 25. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Da jeg skulle restarte pcen, for å prøve en gang til, så merket jeg at 2 programmer svarte ikke. Kansje jeg skulle prøve å instalere windows på nytt, og gå rett til sp2, og ikke instalere sp1 Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Da jeg skulle restarte pcen, for å prøve en gang til, så merket jeg at 2 programmer svarte ikke. Kansje jeg skulle prøve å instalere windows på nytt, og gå rett til sp2, og ikke instalere sp1 7356296[/snapback] ja, hvis du orker det, så kan du jo bare prøve det. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 har ikke serlig lyst da Men tror jeg må det.... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Ok, har reinstalert windows, kan kjøre window i vanelid modus, men får ikke instalert sp2, samme problem som før. Prøver og laste ned sp2 et annet setd da.. håper det helper Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ok, har reinstalert windows, kan kjøre window i vanelid modus, men får ikke instalert sp2, samme problem som før. Prøver og laste ned sp2 et annet setd da.. håper det helper 7357016[/snapback] ja, prøv det. Hvis det ikke går får du prøve å laste det ned på en annen pc og legge det inn på din deretter. Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Bleh, virker heller ikke med å laste ned sp2 fra et annet sted, får fortsatt Checking for necessary space Skal kansje den til en venn senere i dag med pcen, han har også windows xp med service pack 2, kansje jeg kan kopiere han sin service pack og flytte den over på min pc? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Bleh, virker heller ikke med å laste ned sp2 fra et annet sted, får fortsatt Checking for necessary space Skal kansje den til en venn senere i dag med pcen, han har også windows xp med service pack 2, kansje jeg kan kopiere han sin service pack og flytte den over på min pc? 7357240[/snapback] ja du kan jo prøve det, da bør det funke iallefall hvis ikke noe er forferdelig galt. Men sånn er det å ha windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå