Gå til innhold

Windows starter bare i safe mode

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har instalert Service pack 1 til windows xp.

Da jeg hadde instalert, så måtte jeg restarte pcen for at forandringene skulle merkes.

Men så ville ikke windows starte, kommer til der windows loader, så står den bare det. Men jeg kan komme inn i windows med safe mode.

Hva kan være kalt? Kansje jeg kan instalere service pack 2, og håpe på at det virker da? Eller må jeg reinstalere windows?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
uuuhf :dontgetit:

Lasta ned sp2 og startet instaleringen, next-next-i agree-next, så begynner instalajonene, men så bare stopper den. Det står Checking for necessary space.

Jeg har 55gig plass, så plass er det nok av. Men hvorfor har den stoppet?

7356167[/snapback]

hvis du har lasta den ned og lagra den på pc'n, så kan du jo bare prøve å restarte pc'n og innstallere den igjen.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Da jeg skulle restarte pcen, for å prøve en gang til, så merket jeg at 2 programmer svarte ikke. :hmm:

Kansje jeg skulle prøve å instalere windows på nytt, og gå rett til sp2, og ikke instalere sp1

7356296[/snapback]

ja, hvis du orker det, så kan du jo bare prøve det. :)

Lenke til kommentar
Ok, har reinstalert windows, kan kjøre window i vanelid modus, men får ikke instalert sp2, samme problem som før. Prøver og laste ned sp2 et annet setd da.. håper det helper

7357016[/snapback]

ja, prøv det. Hvis det ikke går får du prøve å laste det ned på en annen pc og legge det inn på din deretter.

Lenke til kommentar

Bleh, virker heller ikke med å laste ned sp2 fra et annet sted, får fortsatt Checking for necessary space :thumbdown:

Skal kansje den til en venn senere i dag med pcen, han har også windows xp med service pack 2, kansje jeg kan kopiere han sin service pack og flytte den over på min pc?

Lenke til kommentar
Bleh, virker heller ikke med å laste ned sp2 fra et annet sted, får fortsatt Checking for necessary space :thumbdown:

Skal kansje den til en venn senere i dag med pcen, han har også windows xp med service pack 2, kansje jeg kan kopiere han sin service pack og flytte den over på min pc?

7357240[/snapback]

ja du kan jo prøve det, da bør det funke iallefall hvis ikke noe er forferdelig galt. Men sånn er det å ha windows. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...