XanderX Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det jeg lurer på er hvor mye av internettlinjen som blir tatt når man spiller online. Linjen er en 3mbits ned og 300 kbits opp. Hvor mye av opplastningshastingheten blir brukt. Spillet er WOW? Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vet ikke helt ang wow, men i cs tar det ca 5KB/s. Du kan jo bare installere netlimiter og observere selv.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) WoW bruker normalt kun 1,5kbs ut. Du kan installere Titanpanel for full oversikt over ping og hastigheter. http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-...itan-panel.html Endret 25. november 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 BF2 bruker ca 100/100kbs Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 hvor mye man tar av linjen har vel også på hvor serveren ligger. Vil f.eks du bruke mindre av linjen når serveren er i frankrike enn i et annet land. ps. det er ikke meg, det er at jeg bor på en hybel og der er det en som spiller wow veldig mye, så ska jeg laste ned noen drivere ned og da sier han at han får en høy ping Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det har ingenting med hvor serveren ligger, datamengdene vil være de samme. Du kan begrense din bruk av linjen med netlimiter. Vil tippe at et forbruk på 50% vil være akseptabelt ved bruk av WoW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå