Amored Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Broren min fikk for noen dager siden denne meldingen da han skulle logge seg på Xbox Live: “Your account has been suspended due to a problem with your payment option. Please use a diffrent payment option or update your current information in Account Management”. Er det noen som vet hva problemet kan være, og hva som kan gjøres for å løse problemet? Jeg har sendt 2 mail til Xbox Live 360 Kundestøtte, og har fått svar på den første. Hello Terje, Thank you for writing Xbox Customer Support! I do apologize for the inconvenience. When you try to sign in to your Xbox Live account on an Xbox 360 console, you receive the following error message: "Some profiles could not be signed into Xbox Live. There may be network problems." This is when the account that you are trying to sign in to is invalid because the account has been recovered on a different Xbox 360 console. Please Follow these steps: 1. Recover your account, and then overwrite the profile on the Xbox 360 console. a. Press the Guide button. b. Select Recover Gamertag from Xbox Live. c. Enter the gamertag of the account that you want to recover. d. Enter the Microsoft Passport Network credentials (the e-mail address and password that you use to sign in to the Passport Network). e. When you receive a message that states that the profile is already on the HDD/MU and asks if you want to replace the profile, select Yes. You can now sign in, access the account management options, and play games. For further assistance, please don't hesitate to write back or call Xbox Phone Support at 1-800-4MYXBOX (1-800-469-9269) at your earliest convenience. We are open everyday from 9am to 12mn Central Time. To expedite service, please provide Service Request Number 1024320904 when you call. For more information about Xbox360, please visit http://www.xbox.com or http://www.xbox.com/360. Sincerely, Rich Xbox Customer Care Team Woot? Var det DET jeg sa problemet var? Jaok... Håper jeg kan få noe hjelp av normale folk Dvs. ikke MS! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) "...problem with your payment option." Skal jeg tippe vil jeg si at abonnementet ditt er utløpt, og at du ikke har registrert et (gyldig) kredittkort på 360'en din. Endret 25. november 2006 av qoutor Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Kortet mitt har ikker gått ut, og hvis et Xbox Live Gold går ut, skal man fortsatt få bruke Xbox Live Silver, som er gratis... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sikker på at du ikke får logget på silver, i følge xbox.com var du pålogget for 3 timer siden... Jeg går utifra at du har sjekket at det som står i "payment options" er rikitg. Om flere har tilgang til masnkinen er det ikke utenkelig at noen gått inn på noen instillinger og endret på noe. Om alt det er i orden var det en veldig rar feilmeding å få. En ting til slutt. Det er nesten ikke vits å kontakte support på mail, de gir bare standard-svar tilbake er mitt inntrykk. Man må nok ta telefonen i bruk om man vil ha skikkelig hjelp og svar. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Jeg har vært pålogget ja, men det er snakk om broren min, Kamizag3... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå