DaJev Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) hei! jeg bor i skippergata og her har vi trådløst nettverk fra telenor. Så har han som bor under meg trådløst nettverk også. Så jeg låner det lukkede nettet hans. har fått passord fra han også. Problemet er nå jeg prøver å koble meg mot nettverket hans så kobler den seg til Telenors wlan nettverk. Noen ganger står det at den er tilkoblet "DKS" (nettverket til han som bor under) men når jeg sjekker ipconfig så viser det seg at den fortsatt er koblet til telenor. jeg har 2 laptoper, så jeg prøvde å koble meg til DKS med min egen, og da funket det. Endret 25. november 2006 av DaJev Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hvis du kutter ut Wireless Zero Config og kjører softwaren som kom med kortet så kan du legge inn det ønskede nettverket der. Endre WZC: Gå til Start >Kjør og skriv services.msc og klikk OK. Scroll helt ned og finn Wireless Zero Configuration og dobbelklikk. I Generelt bytter du oppstartstype to Automatisk eller Deaktivert etter behov. Start eller Stopp tjenesten. Endret 25. november 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Big_JT Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du kan gå inn på foretrukkene nettverk og slette Telenor Mobil fra listen der. Da skal ikke maskinen din koble seg til der lengere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå