tom watt Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Mine små søstre skal på ferie i julen. De er avhengige av sims2, og må derfor få seg en bærbar som kan kjøre det spillet uten problemer. * Hvor mye penger vil du bruke? Pappa mener at 7k er maks, mens jeg mener at han må nærmere 10k siden sims2 tross alt krever litt av maskinen. Så la oss si 7-10k. * Hva skal du bruke maskinen til? Sims2 * Hvilke krav stiller du til maskinen? Tror det kan være fint med en skjerm som har grei oppløsning, minst 1280X800. Det er sikkert ikke nødvendig med mer enn 512 RAM og disken trenger heller ikke å være så veldig rask. * Har du noen spesielle krav til design/farge/fysiske mål? Null betydning. Vekt har heller ingen ting å si. Blåtann, mange usb\firew porter og slikt er ikke nødvendig. Er sikkert greit med wlan siden maskinen kanskje skal brukes til å koble seg på internettet i fremtiden. Jeg tror fatters er åpen for det meste, bare maskinen takler sims2 slik at det blir fred å få i jula ... Takker for forslag. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kanskje Dell inspiron 6400 med x1400 grafikkort? Jeg ville i tillegg valgt 1gb ram. Husk å spørre dell om de kan levere før jul i så fall. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Så lenge du har ei maskin med 1 gb minne og et intel 950 skjermkort så får du spilt sims2. Det går ok, men ikke ekstremt bra. Lønner seg uansett å legge litt til så en kan få et bedre skjermkort Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Da virker det som om disse to er aktuelle: http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs Med de komponentene i midten, til 7830.- Eller: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...029&plid=71029# Noen bedre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå