Goliath Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) NachoChips med ost er helt herlig! Hva trenger du? En pose med salte tortillachips Ordentlig revet ost Fremgangsmåte: Sett oven din på 150c Finn ei svær fat som kan gå i ovnen Legg et lag med tortillachips på fatet og strø over revet ost Legg så et nytt lag med tortillachips over osten og strø ost over denne igjen Gjenta prosedyren til fatet er fult, evnt. posen er tom Strø så ost på toppen av hele berget Sett i ovnen til osten har smeltet (tiden varierer) Voilà! Kos deg Endret 25. november 2006 av Zande Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sleng med litt tacokrydret kjøttdeig også, så er du virkelig på sporet av hemningsløs hedonisme. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Dette hørtes godt ut! Må jeg prøve i kveld Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Sleng med litt tacokrydret kjøttdeig også, så er du virkelig på sporet av hemningsløs hedonisme. 7355437[/snapback] Jau, dette er godt det òg men da begynner vi nesten å nærme oss et ordentlig måltid Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Må prøves. Takk for tipset... Ligner litt på noe jeg pleier å kjøpe når jeg er i Belgia Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hvis du tar helt av (vel å merke en middag): Bland en boks med philadelphia og salsa Steik en kyllingfilet (kutt i biter) og sleng oppi Legg lagvis med nachos. Strø ost på toppen Inn i ovnen. Voila. - Kjempegodt med hjemmelaget guacamole til. Endret 25. november 2006 av Jonnar Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hvis du tar helt av (vel å merke en middag):Bland en boks med philadelphia og salsa Steik en kyllingfilet (kutt i biter) og sleng oppi Legg lagvis med nachos. Strø ost på toppen Inn i ovnen. Voila. - Kjempegodt med hjemmelaget guacamole til. 7357200[/snapback] Hørtes veldig godt ut i grunn. Må skrives opp, så det kan prøves en gang Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Bra du satte salte i fet skrift. Har selv prøvd med tortilla med ost smak, det er helt forferdelig. Edit: Og forresten, jeg ville også ha foretrekt de runde, framfor de trekantede tortillaene. Endret 25. november 2006 av Seian Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Sleng med litt tacokrydret kjøttdeig også, så er du virkelig på sporet av hemningsløs hedonisme. 7355437[/snapback] Jau, dette er godt det òg men da begynner vi nesten å nærme oss et ordentlig måltid 7355494[/snapback] Funker fint det, og godt er det Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Funker det i micro? Har ikke ovn og jeg fikk veldig lyst på det Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Noen som vet, skal på butikken snart og vill gjærne vite om det går i micro. for da er middagen i dag redda Lenke til kommentar
RIP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 nachosen har en tedens til å bli myk i microen, iallefall når det er ost på den. Men om du har grillfunksjon på den så er det andre boller Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 nachosen har en tedens til å bli myk i microen, iallefall når det er ost på den. Men om du har grillfunksjon på den så er det andre boller 7370045[/snapback] Jeg prøvde i går, det ble overaskende godt Ble ikke så mjukt, bare i midten... men det blir det også i ovn, tenker jeg... så bare å kjøpe seg sånn framover... bare passe på at man itj bli feit Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva med, minigulrøtter og en god dip ? Snacks. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Nachos med salsa er mye bedre. Men skal man kjøre mex er det kun Taco Bell som gjelder! Lenke til kommentar
asoris Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Retten smakte fortreffelig Zande. Fristet så absolutt til gjentagelse. Takker for tipset. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Det var da hyggelig du Denne snacken koster en halv formue ute på resturant faktisk.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Det var da hyggelig du Denne snacken koster en halv formue ute på resturant faktisk.. 7384518[/snapback] Takker for tipse kommer ikke til å spise annet i tia framover Var faktisk godt i micro... når man tok chipps, ost, tacosaus, kjøtt deg med taco kyrdder så ost igjen i flere omganger og varma i micron... det var faktisk farlig godt, men tror nok det er bedre i ovn *viss du bruker ett vanlig middagstalerken når du lager dette og til den er full nok, så varmer du den ca 2min i micro på sterkeste varme* Det funka vertfall til meg Tror også på at dette koster masse på restauranter Men hvorfor ikke lage det hjemme Endret 29. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Dette er nesten fast lørdagskos her, dog med kjøttdeig som nevnes over. Legger gjerne også på litt sterk "taco saus", bedre middag får du ikke etter en lang uke Endret 30. november 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå