Gå til innhold

Uten ønskeliste til jul. Går en elendig jul i møte

Matthiesen

Anbefalte innlegg

Jeg har store problemer med å skape behov. Jeg føler jeg har alt jeg trenger, og om jeg ikke klarer å finne på noe gøy å ønske meg snart, kan jeg se frem til en julaften med sokker og ubrukelig litteratur. Jeg har pleid å kjøpe meg alt jeg ønsker meg med en gang jeg kommer på noe, og ting jeg virkelig ønsker meg er alt for dyrt til å i det hele tatt nevne det i julesammenheng.

Hva ønsker du deg til jul?

For at denne tråden ikke skal bli til en ubrukelig listetråd så setter jeg 3 kriterier.

- Man kan bare nevne 3 ting.

- Alle ting skal beskrives.

- Link til hvordan anskaffe dette, hører med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bryter regelen med denne posten, men hvis alle skal følge malen din blir dette til en telletråd og da stenges den likevel.

---

Hvorfor er alle så opptatt av gaver når Julen nevnes? Julen din kommer til å suge fordi du ikke finner på noe du har lyst på? Det blir jo helt riv ruskende galt. Hvis du har problemer med å skape behov er dette et tegn på at du har det du trenger.

Julen er så mye mer enn å få få få. Selv ser jeg frem til god mat, samvær med venner og familie og å kunne slappe helt av.

Lenke til kommentar
Julen er så mye mer enn å få få få. Selv ser jeg frem til god mat, samvær med venner og familie og å kunne slappe helt av.

7355471[/snapback]

Det blir helt feil av deg å anta at jeg er materialistisk. Jeg gleder meg selvsagt til jul. Jeg ser frem til mat og det sosiale, og spesielt å få gi gaver. MEN jeg gjør det så vanskelig for kjæresten og familien ved å ikke ha noe å ønske meg.

Lenke til kommentar
Jeg onsker meg denne til jul.  :love:

Samvaer med venner og familie er hva julen er til. Gaver er kjekt, men jeg har selv store problemer med aa komme paa onsker.

7363291[/snapback]

Og du vet at du får meg. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg hadde gitt opp hver bit med ribbe, hver krone og hver gave, hvert snøfnugg og hver julesang for å være med familien min og vennene mine. Jeg anser meg selv som verdens heldigste som får dra hjem i julen, feire med en familie som er glad i meg og tidenes venner. Jeg skulle gjerne hatt jenta på slep, men jeg er storfornøyd som jeg er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...