skylinepower Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Tenkte og skru på en ifte på sjermkortet mitt. det er et slikt et bare 256Mb, men til saken. er det trygt og skrue på skruer på derre sølv greien"vet ikke hva det heter" sikert mange som har andre skjermkort som ikke har vifte og vill gjøre det samme, men er usikker slik som meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hvorfor vil du ha vifte på den? da vil den jo lage lyd.. Du kan sette på vifte, men må da finne en som passer. Slik layouten ser ut husker jeg ikke å ha sett noen tilgjengelige, men du får se hva du finner. Viftene du kjøper har slike hvite klips du fester den med, så du trenger ikke skru. Endret 25. november 2006 av Slettet+9812398713 Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Du kan fint skru i kjøleribbene(sølvgreiene) Men som nevnt så ser jeg ikke helt poenget med å sette på vifte.. Er det for å overklokke så greit nok men et så svakt skjermkort hjelper det lite å overklokke... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Den sølvgreia heter nok ei kjøleribbe Ikke lurt å begynne å skru på egenhånd neddi der nei, den er bygd for å optimalt kjøle ned kortet, så gjør som noadmin sier i stedet du... Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Du kan fint skru i kjøleribbene(sølvgreiene) Skrur du på ribbene kan du jo ødelegge mye effekt av den da. Er en grunn til at de har laga den uten hull. Endret 25. november 2006 av sinnadyr Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Foreslår at du lar kortet være som det er, da er det bedre å selge det med garanit å kjøpe seg et bedre kort om du ønsker å spille. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 hva tror du je kan få for det? 300? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Men kan jeg ikke skru på en vifte via den kjøle ribben? er det ikke menigen og feste vifte på kortet når det er slikt da? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Men kan jeg ikke skru på en vifte via den kjøle ribben?er det ikke menigen og feste vifte på kortet når det er slikt da? 7357664[/snapback] Nei Kortet er laget sånn at det funker utmerket uten vifte.. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Kortet skal ikke trenge noen vifte nei, men om du vil ha en så er det jo bare til å feste en med noen strikk eller strips, er absolutt ingen grunn til å begynne å skru i noen skruer.. Det helt problemfritt å skru i noe på kjøleribba (såfremt du ikke kortslutter noe på selve kretskortet), men det er jo tusen ganger mer stress.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 tenkte og klokke det litte. det er derfor jeg må ha vifte på den Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 tenkte og klokke det litte.det er derfor jeg må ha vifte på den 7358054[/snapback] Det er nok ikke noe særlig å hente på å klokke dette kortet. Tror ikke du får til noen forbedringer du kan legge merke til. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 hvis du sjer på 2 post fra Smirnoff her så ser du at han har klokket et slikt skjermkort litt. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det er jo ikke værre enn at du prøver selv da... fest en liten vifte fast på kjøleren med strikk og klokk i vei... Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 holder det da? hvordan kan jeg feste det best mulig hvis jeg ikke kan skrue det på? haren liten, gammel cpu kjøler på 45x45mm Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 du skal ikke ha på noen ekstra kjøler vel, bare smell på vifta på kjøleren som allerede er der.. er ikke noe problem det.. noen strikk eller noe så fikser du det uten problem... Hvis du flytter mye på pcen så kan det jo selvsagt være en fordel med en litt sikrere måte.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Men hvordan fester jeg den viften på kjøleribben? strikk holder ikke, det vet jeg. men hvorfor ikke feste den med skruer Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Men hvordan fester jeg den viften på kjøleribben?strikk holder ikke, det vet jeg. men hvorfor ikke feste den med skruer 7360449[/snapback] Det går fint med skruer,di som sier det ikke går snakker tull. Eneste det står på er avstanden mellom rillene og at du finner en skrue som passer imellom(står fast imellom) og passe i festehullene på vifta. Men det ut som avstanden mellom rillene er litt for stor til at det går.. Jeg ville ha brukt strips og en lim i hjørnene på vifta. Endret 26. november 2006 av taz Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 den delen har jeg tenkt mye på og fant ut at jeg skal skryu på en tynn plate so er 8cm lang og ca 1cm brei tvers over vften under og skru på platen på viften og da har jeg fester til sjermkortet Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 har laget et bile til dere nå. mener at denne muligheten skal gå bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå