Guybrush Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Ikke alle "riper" må være synlige... Får du kopiert filene med vanlig Windows Utforsker? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. november 2002 Forfatter Del Skrevet 18. november 2002 Nei Jeg måtte rippe CD2 med winISO, da fikk jeg beskjed om at 95% av cden var rippa. da jeg extracta dem og sånn, så fikk jeg opp setupen for spillet, men da jeg skulle starte den spurte den først etter CD1, det fikk den og da kom det error om missing file. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg hadde rett og slett prøvd å lage iso-filer av cd'ene. F.eks. med cdrwin. Og så installert Deamon Tools, som speiler CD'ene og prøve og installere... Får du noe som helst problemer med dette, så ER det noe feil med CD'ene (selv om de fungerte på en annen PC tidligere) Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Samma problemet her, cdene funker hos en kompis, men ikke hos meg. Vi har rimelig lik pc også. kanondrit... Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: Den 2002-11-18 08:41, skrev HemiCuda:hadde problemer jeg også på CD2 når jeg skulle innstallere fra CD-Rom,men lagde ISO da funket det fint, trig innstallasjon men det funket...brukte Fantom-CD (genialt ISO program) Jeg prøvde også å lage iso kopi med Fantom CD (Enig. Sinnsykt genialt program). Det gikk med cd 1 og 3, men ikke 2 (2 er også den jeg har problemer med under installasjonen). Det irriterte meg at Fantom CD ikke ble oppdatert på en stund etter 1.2.1.1810, men jeg sjekket nå og 1.2.1.1960 kom for 13 dager siden. Edit: leif [ Denne Melding var redigert av: Saruronny på 2002-11-19 18:29 ] Lenke til kommentar
HemiCuda Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Hadde ingen problemer med å lage ISO.... men cd-romen min er crappy så det gikk ikke å installere rett fra cd :sad: (Har registrert versjon av Fantom CD... koslig d :smile: ) Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 Om du får laget iso fil i win me så er det vel bare å brenne denne iso filen ut på en cd og prøve med den cden i win xp.Siden du får instalert spillet der går det sikket med iso fil også. Virker ikke det heller så er det vel ganske logisk at det er noe feil med cden. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Det er vel bare å få noen andre til å brenne cd 2 til deg??? ikke vanskligere enn det... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 29. november 2002 Forfatter Del Skrevet 29. november 2002 Sånn. Da var det fikset :smile: Jeg øknsker å takke alle som kom med forslag, men ikke minst Fantom CD som fikset de korrupte filene for meg, altså rippet dem og brente dem på ny cd. Et skikkelig fantom-program spør du meg :smile: Lenke til kommentar
nordlending Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 hjelp meg med denne http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...=70437&forum=52 det gikk på windows Me millenium men ikke xp pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå