Gå til innhold

Innstallasjonen av Mafia stopper på samme sted hver gang

Anbefalte innlegg

Hei

Nå er det min tur til å få spill-hjelp.

Jeg skal innstallere Mafia, men hver gang stopper innstallasjonen, og det skjer alltid på CD2, i slutten av filen A6.dta.

Hva kan løse dette problemet?

Redigert: for å legge til litt info så har jeg prøvd i nyformatert 98se og nyinnstalert XP, stopper på samme stedet uannsett. Spillet er innstallert på en annen maskin med ME og der gikk innstallasjonen helt prikkfritt. CD-en er ripefri og orginal, så slipper dere å spørre om det

[ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-11-18 21:09 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-11-15 20:28, skrev fondus:

Har prøvd i både CD og DVD-romen. Samme reslutat begge gangene i begge OS'ene.

Hvor laster jeg ned programvare til å lage iso, anyway?

Jeg bruker WinISO. Det må registres trur jeg får å lage ISO, men det fikser du vel lett :wink:

Og Daemon Tools finner du her.

Du må jo ikke ha D-Tools da, bare du brenner ut ISO fila på en CD.

[ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-15 20:34 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-16 00:46, skrev Nimr0d:

Har samme problem... tror DVD'en er litt overfølsom for at det er et lite hakk i platen... gjør som meg.... last den filen du trenger, eller få andre til å brenne den...

Det funker ikke i brenneren min heller. nå har jeg prvøvd i en annen pc med 52X cd-rom, og der stoppet innstallasjonen på cd1, fil: intro.avi

Noe sier meg at det er noe rimelig feil her.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 17:20, skrev fondus:

Jeg skal innstallere Mafia, men hver gang stopper innstallasjonen, og det skjer alltid på CD2, i slutten av filen A6.dta.

Hei.

Vil bare legge til at jeg har akkurat samme problem: Jeg stopper på filen A6.dta på cd 2 med både brenneren og dvd-leseren (i ett tilfelle tror jeg dvd-leseren ikke kom så langt som til A6.dta).

To kamerater av meg har også problemer (med de samme original cd'ene), men jeg vet ikke akkurat hvor de stopper.

Jeg har ikke fått prøvd noen andre original cd'er, men siden du og Nimr0d også har problemet så er det tydeligvis ikke et engangstilfelle.

Cd'ene er forresten helt hakkefrie.

Quote:

Den 2002-11-16 17:13, skrev fondus:

Noe sier meg at det er noe rimelig feil her.

Du er nok inne på noe der ja.

Lenke til kommentar

En tanke slo meg ettersom det er flere som har samme problem her. Det var en gang en DFLW orginal cd som hadde noen riper, den gikk det bare ann å kjøre i min gamle 8x brenner, men så fikk jeg meg ny brenner, og da gikk det ikke ann å kjøre spillet. Kan det være noe med at spillet har noen ømfintelige filer som krever en bra laser?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 13:24, skrev Gorthaur:

Hadde det samme problemet selv.

Det jeg gjorde var å avbryte installasjonen etter cd1(ikke ved å trykke avbryt, men med ctrl+alt+del) for så å dra over Mafiagame mappen(e) manuelt over i game dir på hd.

Funka bra det....

Dette høres ut som en logisk og bra løsning. skal jeg jaggu meg prvøve når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...