Bone Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 *bitteliten quest -spoiler* Heisann! Jeg trenger 2 x bottles of Nordmar Noggingfog Tippler i hytta, ved trollene, utenfor Faring kan lage til meg.. Eller jeg kan kjøpe for 200 gull.. Jeg trenger 2! Jeg får IKKE kjøpt OG laget fra Tippler; Jeg får altså bare EN fra han! Riktig? Eller bug? Hvor får jeg i så fall den andre flasken? Takker! Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Husker ikke navnet, men du får kjøpt den andre flaska fra jegeren som sitter ved bålet ved stien utenfor byen. Det er han samme som vil ha deg med på å drepe de tre trollene. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det finnes en nogginfog i hammerclan på et bord inni en av hyttene. for øvrig hadde ingvar (smeden i hammerclan) 2 stk på seg da jeg slo ham ned Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Så det er altså ingen bug at jeg ikke får 2 stk flasker fra Tippler? Husker ikke navnet, men du får kjøpt den andre flaska fra jegeren som sitter ved bålet ved stien utenfor byen. Det er han samme som vil ha deg med på å drepe de tre trollene. 7355303[/snapback] Okei.. må prøve å finne han igjen da.. Ellers så får jeg prøve alternativet nedenfor, hvis det ikke hjelper.. Det finnes en nogginfog i hammerclan på et bord inni en av hyttene. for øvrig hadde ingvar (smeden i hammerclan) 2 stk på seg da jeg slo ham ned 7355568[/snapback] Takker.. får se om det øverste fungerer først, da det er kortere til han, enn til Hammerclan! Lenke til kommentar
Blate Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Så det er altså ingen bug at jeg ikke får 2 stk flasker fra Tippler? Husker ikke navnet, men du får kjøpt den andre flaska fra jegeren som sitter ved bålet ved stien utenfor byen. Det er han samme som vil ha deg med på å drepe de tre trollene. 7355303[/snapback] Okei.. må prøve å finne han igjen da.. Ellers så får jeg prøve alternativet nedenfor, hvis det ikke hjelper.. Det finnes en nogginfog i hammerclan på et bord inni en av hyttene. for øvrig hadde ingvar (smeden i hammerclan) 2 stk på seg da jeg slo ham ned 7355568[/snapback] Takker.. får se om det øverste fungerer først, da det er kortere til han, enn til Hammerclan! 7355586[/snapback] Alternativt så kan du jo lage den selv. Mener du får oppskriften når du samler ingrediensene til Tippler. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Det stemmer, faktisk.. Skulle akkurat inn i tråden her og kommentere det selv! Man lager den i gryta! ..første alternativet går ikke, da han karen har gått innenfor murene, som jeg jo da hadde problemer med i første omgang.. Men, husker ikke hvor jeg fikk oppskriften i fra.. Det var kanskje av Tippler?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå