Gå til innhold

Quest Help; 2x Nordmar Noggingfog i Faring

Anbefalte innlegg

*bitteliten quest -spoiler*

Heisann! :)

Jeg trenger 2 x bottles of Nordmar Noggingfog

Tippler i hytta, ved trollene, utenfor Faring kan lage til meg.. Eller jeg kan kjøpe for 200 gull..

Jeg trenger 2! Jeg får IKKE kjøpt OG laget fra Tippler; Jeg får altså bare EN fra han! Riktig? Eller bug?

Hvor får jeg i så fall den andre flasken?

Takker! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er altså ingen bug at jeg ikke får 2 stk flasker fra Tippler? :dontgetit:

Husker ikke navnet, men du får kjøpt den andre flaska fra jegeren som sitter ved bålet ved stien utenfor byen. Det er han samme som vil ha deg med på å drepe de tre trollene.

7355303[/snapback]

Okei.. må prøve å finne han igjen da.. Ellers så får jeg prøve alternativet nedenfor, hvis det ikke hjelper..

Det finnes en nogginfog i hammerclan på et bord inni en av hyttene. for øvrig hadde ingvar (smeden i hammerclan) 2 stk på seg da jeg slo ham ned

7355568[/snapback]

Takker.. får se om det øverste fungerer først, da det er kortere til han, enn til Hammerclan! :)

Lenke til kommentar
Så det er altså ingen bug at jeg ikke får 2 stk flasker fra Tippler? :dontgetit:

Husker ikke navnet, men du får kjøpt den andre flaska fra jegeren som sitter ved bålet ved stien utenfor byen. Det er han samme som vil ha deg med på å drepe de tre trollene.

7355303[/snapback]

Okei.. må prøve å finne han igjen da.. Ellers så får jeg prøve alternativet nedenfor, hvis det ikke hjelper..

Det finnes en nogginfog i hammerclan på et bord inni en av hyttene. for øvrig hadde ingvar (smeden i hammerclan) 2 stk på seg da jeg slo ham ned

7355568[/snapback]

Takker.. får se om det øverste fungerer først, da det er kortere til han, enn til Hammerclan! :)

7355586[/snapback]

Alternativt så kan du jo lage den selv. Mener du får oppskriften når du samler ingrediensene til Tippler.

Lenke til kommentar

Det stemmer, faktisk..

Skulle akkurat inn i tråden her og kommentere det selv! :)

Man lager den i gryta! :D

..første alternativet går ikke, da han karen har gått innenfor murene, som jeg jo da hadde problemer med i første omgang..

Men, husker ikke hvor jeg fikk oppskriften i fra.. Det var kanskje av Tippler?! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...