Gå til innhold

Hjelp meg med T-skjortemotiver


Zethyr

Anbefalte innlegg

Eller han som faktisk kan spøke om ting.

jeg har den tidligere nevnte KGB t-skjorta Betyr det at jeg er fra KGB? Eller at jeg ønsker å være derfra? Eller kanskje det bare er ei kul skjorte?

7366194[/snapback]

Det aner da vel ikke jeg? Din motivasjon for å gå KGB-tskjorte gjør dessverre ingenting fra eller til for Zethyrs vedkommende, ettersom t-skjorten han tydeligvis vurderer å gå med vil bli sett på som over gjennomsnittlig harry og vulgær, selv på en utagerende rånetur fra Drammen til Svinesund.

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det aner da vel ikke jeg? Din motivasjon for å gå KGB-tskjorte gjør dessverre ingenting fra eller til for Zethyrs vedkommende, ettersom t-skjorten han tydeligvis vurderer å gå med vil bli sett på som over gjennomsnittlig harry og vulgær, selv på en utagerende rånetur fra Drammen til Svinesund.

7366245[/snapback]

:!:

 

Det går virkelig ikke an å få sagt det bedre.

Lenke til kommentar
Eller han som faktisk kan spøke om ting.

jeg har den tidligere nevnte KGB t-skjorta Betyr det at jeg er fra KGB? Eller at jeg ønsker å være derfra? Eller kanskje det bare er ei kul skjorte?

7366194[/snapback]

Det aner da vel ikke jeg? Din motivasjon for å gå KGB-tskjorte gjør dessverre ingenting fra eller til for Zethyrs vedkommende, ettersom t-skjorten han tydeligvis vurderer å gå med vil bli sett på som over gjennomsnittlig harry og vulgær, selv på en utagerende rånetur fra Drammen til Svinesund.

7366245[/snapback]

 

/sarkasme: For Guds skyld.. Hold Drammen utenfor dette. De prøver faktisk og renvaske seg for harry stemplet.

 

Faktisk så syntes jeg den med chloroform var konge..

Endret av Gandax
Lenke til kommentar

Jeg stemmer for "Just kidding. (It happened in her throat)"

 

"...And she liked it" var også et godt forslag.

 

Det aner da vel ikke jeg? Din motivasjon for å gå KGB-tskjorte gjør dessverre ingenting fra eller til for Zethyrs vedkommende, ettersom t-skjorten han tydeligvis vurderer å gå med vil bli sett på som over gjennomsnittlig harry og vulgær, selv på en utagerende rånetur fra Drammen til Svinesund.

Hvis en skal la være å gjøre ting fordi de er harry/sært/"feil" i samfunnets øyne/osv så må en gjøre seg rimelig kjedelig og gjennomsnitts. Frekk humor er bare gøy, og det er idiotisk at en må bøye seg for folk som er for dumme til å skjønne at det først og fremst er humor. (Evt. PK-politiet.) Dessuten, harry ting kan være veldig kult, gjerne det som er kulest. Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en Strapping Young Lad tsjorte der det står med stor skrift bakerst "HELL YEAH YOU FUCKING SUCKS!". :wee:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Hvis en skal la være å gjøre ting fordi de er harry/sært/"feil" i samfunnets øyne/osv så må en gjøre seg rimelig kjedelig og gjennomsnitts. Frekk humor er bare gøy, og det er idiotisk at en må bøye seg for folk som er for dumme til å skjønne at det først og fremst er humor. (Evt. PK-politiet.) Dessuten, harry ting kan være veldig kult, gjerne det som er kulest. Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en Strapping Young Lad tsjorte der det står med stor skrift bakerst "HELL YEAH YOU FUCKING SUCKS!". :wee:

7368576[/snapback]

Nå tillegger du meg meninger jeg ikke har. Å skille seg ut fra de grå, gjennomsnittlige konformistene ser jeg på som positivt...men det finnes mindre smakløse måter å gjøre det på. Faktisk gjelder det omtrent alle andre måter enn denne.

 

Forresten, å skille seg ut bare for å være "spesiell" er å begynne i feil ende, i mine øyne...det minner meg mest om emoer/gothere på ungdomsskolenivå, som ikke får nok oppmerksomhet fra omverdenen. Dersom man gjør noe spesifikt for å skille seg ut, bør det ligge noe mer bak. Klesstil speiler som kjent personlighet…det eneste som kan ligge bak valget om å gå med en slik t-skjorte er personlighetstrekket ”vulgær/dårlig/harry humor". Det er ikke en egenskap jeg ville valgt å vise frem til omverdenen, tvert imot (men det kan selvsagt hende Zethyr/du ser annerledes på akkurat dét).

Endret av Sondre^^
Lenke til kommentar

Bare til oppklaring, jeg kjøper meg _aldri_ klær for å få oppmerksomhet, og de fleste klærne mine har anonyme farger (jeg er en vinter, tror jeg.. eller var det høst). Grunnen til at jeg vurderer å kjøpe en slik T-skjorte er fordi det kan være litt artig å ha den på i de rette sammenhenger: Litt humor er gøy i hverdagen.

Lenke til kommentar
Bare til oppklaring, jeg kjøper meg _aldri_ klær for å få oppmerksomhet, og de fleste klærne mine har anonyme farger (jeg er en vinter, tror jeg.. eller var det høst). Grunnen til at jeg vurderer å kjøpe en slik T-skjorte er fordi det kan være litt artig å ha den på i de rette sammenhenger: Litt humor er gøy i hverdagen.

7369937[/snapback]

 

 

Kjøp designer T-skjorte med home-made motiver da.

Det ser mye bedre og stiligere ut, selvfølgelig må du punge ut litt mer enn vanlige H&M t-skjorte.

Lenke til kommentar
Personlig har jeg akkurat bestilt en T-skjorte med Lemmings som hopper ned fra påskriften "Mass Suicide Rocks", tenkte den var fin i jobbsøkesammenheng og slikt.

7371323[/snapback]

Når man skal i bryllup til noen som gifter seg kan det være fint å vise frem T-skjorta til foreldrene hennes :wee:

 

Nei, det er ikke snakk om å bruke klærne for å være drittsekk, det er snakk om å ha det skøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...