b-real Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg trenger partysanger...skal brenne ei skive med noen mp3z...noen som har forslag? Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 spinup - if you wanna party... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Peaches - Rosa heilkopter Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hvordan musikk da? Metalparty som Metallica's cover av Sabra Cadabra, In Flames - Only for the weak osv pop ala Drömhus - Vill Ha Dig, eller kanskje mer som Modern Talking's Brother Louie? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Personlig så anbefaler jeg metallica! Sitter og la*ter ned (i tilfelle det ikke er lov og si kanskje dette er mere nachspill-musikk... men men Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-11-15 19:00):Drömhus - Vill Ha Dig Du likte den sangen når den var på Topp ikkesant? Husker jeg digget den. Husker ikke helt teksten ,men den var utrolig bra. (Var iallefall bra den gangen) /me har faktisk snakket med en i SpinUP (Tidligere PinUP) Bodde ikke så langt fra henne når jeg bodde på østlandet. Husker vi var på ferie for problembarn. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Var du på ferie for problembarn med SpinUp? :razz: Ja, det er noen skikkelige problembarn der ja, tenk og se så pen ut og fremdeles lage slik forferdelig musikk.. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Det er LENGE siden da... 5år siden er det vell. Lenke til kommentar
OhHnOo! Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Another One Bites The Dust Lenke til kommentar
fondus Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Du burde iallefall laste ned (selv om du sier du ikke skal, jeg er ikke dum) Power Of Celtic og warp brothers - phat bass Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Queen - we are the Champions Queen - We will rock you Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Du må jo ha med sangen: Five & Queen - We will rock you (Tror gruppen het Five eller noe sånt. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Inflames og Metallica :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Er bra musikk ,men ikke særlig Partysanger da.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: CFD skrev (2002-11-17 20:51):Er bra musikk ,men ikke særlig Partysanger da.. Partysanger up my ass! Den musikken som er "in" er så møkka elendig at den holder meg langt borte fra byen! Var på byne for første gang på lenge i går, og fikk nerveproblemer av musikken som ble spilt! Her er mine tips for fest sanger: vorspiel: Jokke, Rage Against the Machine, Gatas Parlament, H.I.M (de som ikke er så trist), Muse (de som ikke er så slow). Fest: In Flames, Dimmu Borgir, KoRn Metallica (gamle), Jokke :smile: , Dimmu Borgir, Gåte, Sepultura, Rammstein, Satyricon, System of a Down, Camp Kill youre self. Naschpiel: H.I.M, Muse, Jokke :smile: , Metallica. Da har du den perfekte kvelden Men desverre så er det voldsomt mange som liker møkka musikk, så jeg har gitt opp å få spillt musikken min :sad: Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Hei olsen! Hva vil du definere som god musikk? Tungrock og liknende, ikke sant, men det er ikke alle som digger Dimmu Borgir. Når folk er på fest, ønsker de kanskje å høre litt annen musikk. :wink: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Quote: C. Alshus skrev (2002-11-18 01:18):Hei olsen!Hva vil du definere som god musikk? Tungrock og liknende, ikke sant, men det er ikke alle som digger Dimmu Borgir. Når folk er på fest, ønsker de kanskje å høre litt annen musikk. :wink: neh :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Vell jeg liker Inflames og det meste du kom med der ,men siden det ikke er noen damer så liker det så er det ikke så bra og ha det på et nashspiel eller noe sånt da. Helt uten damer. Tenk hvor kjedelig det kan være da.. Tenk igjennom litt før du poster.. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Her var det masse dritt, her.. Ac/Dc - Back in Black Ac/Dc - For those about to rock (we salute you) Ac/Dc - Highway to hell Rockatansky - Hey Fellows Smashing Pumpkins - Bullet with butterfly wings Weezer - Albumene "Pinkerton" og "Weezer" Silverchair - Israels Son Silverchair - Freak Show Queen - Another one bites the dust Queen - We are the Champion Beastie Boys - Fight for your right (to party) Beastie Boys - Sabotage The Doors - Light my fire Pearl Jam - Hele "Vitalogy"-albumet Tool - Alle sangene Cake - Alle albumene, spesielt "Comfort Eagle" og "Fashion Nugget" Muse - Muscle Museum Muse - Darkshines Muse - Plugin Baby Metallica - ...And Justice for All Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå