Pingo68 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Hei. Litt usikker på om jeg poster under rett kategori, men .... Finnes det noe program som overvåker tilgangen til nettet via adsl? Tenker da på et program som logger brudd med mere. Sliter nemligen med tilkoblingen denne helgen, men har også hatt problemer i flere måneder nå. Mistenker den lokale leverandøren for å være litt inkompetent, da jeg tidligere har hatt adsl fra Telenor i et år uten problemer i det hele tatt (min lokale leverandør "leier" forbindelse av Telenor). På forhånd takk for eventuelle svar. Endret 25. november 2006 av Pingo68 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Mange routere kontrollerer vel oppkoblinger, brudd og litt forsjellige ting i loggen. Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 He, he. Den burde jeg ha tenkt på selv [iNFO] Sat May 20 01:26:17 2006 Blocked incoming TCP packet from 213.248.123.30:3724 to 10.0.0.62:1402 as PSH:ACK received but there is no active connection Den meldinga der gjentar seg titt og ofte (når jeg får dc på WOW). Og det ble voldsomt mye verre sent går kveld. Og det er så ille at det ikke fungere med wow spilling denne helgen. En liten pause skader ikke :!: Takker for kjapt svar forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå