Pricks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Det er vel stor pågang... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 En kvarter ventetid er uansett mye, har relativt rask internettlinje. Tror d må være noe annet. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvor rask linje du har er ikke relevant hvis det er Nintendos servere som sliter Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 okei, men uansett, 15 min... Virker i overkant mye, synes jeg bare. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Helt klart. Men lite å gjøre med Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 de har USB Lan Adapteren inne på play-asia.com nå. Bestilte meg en, håper den vil funke da på min Wii Lenke til kommentar
martjin Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Hei, jeg driver å mekker nettet til en kammerat. Han har nettopp kjøpt Nintendo USB Wi-Fi connector. Har selv klart å mekke nett til meg hjemme i gjennom tråløst nett men, jeg støtte problemer nå når jeg skulle mekke for kammeraten. Trodde det var en smal sak å få nett på denne men, det var det desverre ikke. Problemet: Jeg finner "nette" men, når jeg skal oppdatere så kommer den seg ikke av flekken. Har lest litt i gjennom litt "hjelpemidler" uten noen nytte. Jeg får btw error koden 32002 når jeg skal gjennomføre oppdateringen. Syntes det er litt rart siden han ikke har noen router og kan derfor ikke gjøre de grepene som du skal gjøre med routeren. Hadde selv samme problemet hjemme så med litt hjelp herfra så tror jeg det skal fikse seg. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fikk USB Lan Adapteren(den offisielle) fra Play-Asia idag, og den funket utmerket Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg fikk min USB-adapter ifra Megastore for flere uker siden, fungerer også utmerket. Lenke til kommentar
martjin Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Fikk fikset etter litt strevelser. Nettet kom litt rart. Vi hadde prøvd utallige greier så bare prøvde i for n'te gang så funka det pluttselig =s Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Jeg får ikke wii shop til å fungere. Har hatt wii siden launch men ikke brydd meg så mye om shop channel egentlig. Uansett, så får jeg "205906" som error kode. Sendte en mail til nintendo for ei stund sia, og fikk vite at jeg skulle prøve å skifte kanal på rutern. prøvde det. men får samma feilen fortsatt. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 (endret) Jeg får ikke wii shop til å fungere.Har hatt wii siden launch men ikke brydd meg så mye om shop channel egentlig. Uansett, så får jeg "205906" som error kode. Sendte en mail til nintendo for ei stund sia, og fikk vite at jeg skulle prøve å skifte kanal på rutern. prøvde det. men får samma feilen fortsatt. 8596805[/snapback] har nettopp kjøpt meg Nintendo Wii jeg også, og får akkurat samme problem som deg.. jeg får gått inn å NewsChannel men ikke de andre. hva kan dette være for noe? surt :\ edit: eeeh okey, der funka den.. bare trykka og trykka på retry heletia til den funket men kommer opp feil innimellom jah. hmm Endret 15. juni 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Det jeg fikk høre etter et telefon og et par e-poster, er at det er en feil som ikke kan fikses såvidt jeg veit. Fikk bare høre at jeg skulle bytte den inn mot en ny en, om jeg hadde med kvitering osv. Lenke til kommentar
Floh Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hva må jeg gjøre? Jeg får opp error code 52030. jeg har en D-Link Airplus G DWL-G122 router. Lenke til kommentar
Kaizer66 Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hei Kan noen hjelpe meg? Har nettopp kjøpt et Nintendo USB LAN-Adapter, men får ikke til å koble meg til internett med Wii'en... har et zykel modem fra Telenor... Trenger jeg noe i tillegg og i tilfelle hva? Lenke til kommentar
-sealiNe- Skrevet 24. august 2007 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg bor hoss dama mi:P Og vi har WII! Jeg får en error kode vær gang jeg prøver å sjekke internetter :S Jeg finner internettet men denne feilen popper opp hver gang.. noen som vet hvorfor? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Hva er "denne feilen"? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Bare et lite spørsmål. Jeg har har PC med bredbånd fra ICE og vil koble Wii'en til nettet gjennom dem. Hvordan går jeg frem? Jeg har ikke trådløs router, men har kjøpt adapteret der man dytter inn nettverkskabelen. Problemet er at jeg ikke kjenner noe til Wii'ens nettverksinstillinger og kjører Vista. For øvrig har jeg en bærbar PC med linux og trådløst nettverkskort. Blir det enklere å sette opp den bærbare og Wii'en i et nettverk og koble Wii'en på nettet sånn? Takk for tips. Edit: Kjøpte en Nintendo DS WiFi USB Adapter fra amazon, plugga det inn i en usb-port på PCen, installerte driverne automatisk, kjørte registreringsverktøyet for å si fra at Wii'en får tillatelse til å gå på nettet, og vips var den online. Enkelt og greit. Endret 23. juli 2008 av thecrow77 Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 (endret) Hei!! Åssen finner jeg ut min WII sin mac adresse? ENDRING: Fant ut sjølv, men ellers takk Endret 22. juli 2008 av Fox Lenke til kommentar
Zarge Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Jeg får heller ikke koblet opp min Wii online, får Error code: 51330. Har en D-Link DI-524 med Firmware Version: V2.07 , Tue, Mar 18 2008. Om jeg bruker WEP kryptering så virker det, men ikke med WPA-PSK(AES) eller WPA2-PSK(AES). Dette er jo skikkelig sært.. Vet ikke hva (AES) er for noe. På Wii'en kan man velge mellom WEP, WPA-PSK(TKIP), WPA-PSK(ASK) og WPA2-PSK(AES). Hva er forskjellen på WPA-PSK(TKIP) og WPA-PSK(ASK)? Kan ikke velge WPA-PSK(TKIP) med min router.. Noen som vet HVA som er feilen egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå