sir-alex Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Aaarg! Jeg har problemer jeg også! Får oppgradert til ca halvveis, da jeg får den samme feilmeldingen gang på gang.. 7881425[/snapback] Samme skjer med meg. Hvordan løser man dette? Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har verken sett wi-fi adapteren eller kabel-adapteren på noen butikker i Trondheim. Noen som vet av noen nettbutikker som har disse for salg allerede? Lenke til kommentar
freke Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 En trådløs ruter koster da vel omtrent det samme som en adapter, så hva er vitsen? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Har verken sett wi-fi adapteren eller kabel-adapteren på noen butikker i Trondheim. Noen som vet av noen nettbutikker som har disse for salg allerede? 7944836[/snapback] Ja, de har Wi-Fi adapteren i flere nettbutikker. Selv kjøpte jeg min på Tendo.no tror jeg. Jeg tror ikke kabeladapteren er tilgjengelig enda, det står i alle fall "coming soon" på http://wiiportal.nintendo-europe.com. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Denne usb saken man kan putte i for å få internett på wii, fungerer denne til pc også? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Møkkagreier. Klarer ikke koble Wiien opp til internett. Bruker en DLink dl-624 trådløs ruter, med WEP. Noen som har noen tips? Den finner ruteren, full styrke og alt, men får 'error code 52030' Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 M@R7!N: Jeg har ikke så mye greie på oppsett av trådløse routere selv, men jeg søkte litt på nettet og fant en artikkel (link) med en del tips. Den tar for seg både routeren din (i alle fall under "solution 4") og feilmeldingen du fikk. Artikkelen inneholder flere mulige løsninger på problemet, som f.eks. å endre WEP-krypteringen på en viss måte og liknende. Forhåpentligvis finner du en løsning på problemet der. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Møkkagreier. Klarer ikke koble Wiien opp til internett. Bruker en DLink dl-624 trådløs ruter, med WEP. Noen som har noen tips? Den finner ruteren, full styrke og alt, men får 'error code 52030' 7998986[/snapback] På under 10 sekunder fant jeg denne vha. Google-søk i Opera, som til og med nevner ruteren din! http://www.wiierror.com/wii-error-52030.php Det går an å søke, vet du Endret 22. februar 2007 av Pricks Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg linket jo til nøyaktig den samme nettadressen i min forrige post. Lenke til kommentar
Twili30 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) hmmm.......................................... Endret 26. februar 2007 av Twili30 Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Jeg var innom gamle spiderman/game i Trondheim i går (lørdag) og kan fortelle at de iallefall har begynt å få inn den usb-kabel adapteren. Han solgte den siste rett før jeg kom, men lovte at den er i bestilling igjen. Det vil jo si at adapteren burde dukke opp andre plasser også! Gode nyheter for oss uten trådløs ruter! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg fant min USB Wifi-dings på Game i dag. Hadde ikke trodd jeg skulle finne en butikk som solgte den over disk (as opposed to nettbutikk), men Game leverer. :] Virker gjør det også. Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvilken nettbutikk selger Nintendo USB LAN-Adapter? Finner bare Wifi adapter... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 ser de har den usb adapteren inne på play-asia, vil den funke på PAL Wii? Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 ser de har den usb adapteren inne på play-asia, vil den funke på PAL Wii? 8203190[/snapback] Jeg bestilte ifra megastore.no nå, de har den på lager http://www.megastorenorge.no/template/next...217&source=1900 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 tror jeg helst vil ha den offisielle Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Vi får se hvordan den fungerer, men den klarer sikkert å sende signalene imellom USB og ethernett. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 - Man kan bruke den norske nettleseren Opera til å surfe nettet, akkurat som på en PC. Se under for flere detaljer. Hvordan gjør man dette? Hvor er det man kan velge å bruke opera? Lenke til kommentar
Juke Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvordan gjør man dette? Hvor er det man kan velge å bruke opera? 8369143[/snapback] Du må laste den ned først, via Wii Shop Channel. Den er helt gratis å laste ned, forutsatt at du laster ned innen utgangen av juni eller noe sånt vel å merke (husker ikke nøyaktig når fristen går ut i farten, men tror det var noe sånt). Deretter dukker nettleseren opp som en egen "Channel" i menyen. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvordan gjør man dette? Hvor er det man kan velge å bruke opera? 8369143[/snapback] Du må laste den ned først, via Wii Shop Channel. Den er helt gratis å laste ned, forutsatt at du laster ned innen utgangen av juni eller noe sånt vel å merke (husker ikke nøyaktig når fristen går ut i farten, men tror det var noe sånt). Deretter dukker nettleseren opp som en egen "Channel" i menyen. 8370093[/snapback] Okei Men når jeg nå prøvde å åpne wii shop, så sto den bare å lastet. Sto å lastet i nesten et kvarter, så jeg ga opp... Noen som har noen aning om hva problemet kan være? Jeg kommer inn på både vær-kanalen og nyhetskanalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå