MeFF Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei! Får ikke bilde på ekstern skjerm ved bruk av vga kabel. (går jo inn å trykker "velger monitor" osv.. og får grønn farge på "knappen") Har dette problemet med både TV, prosjektor og vanlig PC skjerm. Jeg får bekreftet at den eksterne skjermen er koblet til, men kommer ikke noe bilde! Funker helt topp når jeg bruker s-video, men med en gang jeg bruker vga kabel går det galt. Dette er et Ati Radeon 9700. Har prøvd med mange forskjellige drivere, men hjelper ikke. Akkurat nå kjører jeg de nyeste omega driverene. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Typisk driverproblem - Husk å reinstallere Windows når du bytter mellom orginaldrivere og omega. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Takk! Så jeg må reinstallere Windows? ikke mulig med noe form for drivercleaner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå