Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problem med at nett detter ut.

Anbefalte innlegg

Hei, etter at Telenor oppgraderte linjen min til 6mbit, så har jeg hatt problemer med at ting timer ut - f.eks Pulse, når jeg trykker på "Get log" i HLSW og noen ganger timer jeg ut i CS (som oftest hvis jeg ikke velger lag, eller beveger meg med en gang). Og i µTorrent står det ofte et eller annet med at det ikke er nok bufferplass.

Men hovedproblemet er at av og til hvis jeg ikke bruker en av browserne (Firefox/Internet Explorer) på en en stund, så nekter de å fungere. For når jeg skal inn på en side, så står det bare "done" på statuslinjen, og ingen side blir synlig.

Jeg kontaktet Telenor, og først sa de at de kunne sende meg et nytt modem, og så ventet jeg i en uke, og ingen nye modem var å se. Derfor ringte jeg igjen og purret, men da sa han i telefonen at det hørtes ut som problemet ligger hos meg, men han skulle sende et nytt modem, hvilket jeg mottok fire dager senere.

Har tenkt at en formatering kanskje kan gjøre susen, men det er litt dumt å gjøre det hvis det er til ingen nytte.

What to do?

:ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, nå hadde det fucket seg igjen - slik at jeg ikke kunne komme inn på noen sider. Derfor restartet jeg maskinen, og da var det noe Net.BroadcastETTELLERANNET som lukket seg. Og da så jeg at Gmail Manager oppdaterte seg, ergo jeg kunne surfe igjen. Men da var det litt sent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...