Teria Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Når jeg slo på pc-en min idag ble mousepaden på en måte magnetisk, og ustyrlig. Jeg må streve for å få pilen dit jeg vil, og den blir trukket tilbake etter at jeg har dratt den til en av sidene (vanskelig å forklare) Jeg restarte pc-en og problemet var borte, i ca 5 minutter, før det var tilbake. Hva kan dette komme av, og hva kan jeg gjøre? (annet enn å bruke en mus istedet ... ) Lenke til kommentar
Teria Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Hvordan PC har du? 7354959[/snapback] En bærbar Acer Aspire 3500 /3503WLMI Jeg forstår meg ikke helt på den merkinga av pc-en, så jeg skrev ned begge tallene som står her. Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Jeg har ikke peiling på hva det kommer av, men jeg har hatt samme problemet med en Gericom-pc. Edit: 1000 innlegg. Endret 25. november 2006 av Frichassé Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 hadde samme problem på en laptop en gang og da måtte jeg bare levere den inn Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 koble den fra strøm.. og la den stå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå