Frohman Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei Jeg er en erfaren D2 spiller og har blant annet lvlet en sorceress til 93. Det begynner å bli en stund siden jeg spilte sist nå. Jeg har prøvd alle klassene men vet ikke enda hva valget skal falle på. Jeg kan de fleste klassene, så dere slipper å ramse opp alt det kan gjøre. Bare gi meg noen gode råd over hva jeg burde velge. Lenke til kommentar
Rachzul Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hei Jeg er en erfaren D2 spiller og har blant annet lvlet en sorceress til 93. Det begynner å bli en stund siden jeg spilte sist nå. Jeg har prøvd alle klassene men vet ikke enda hva valget skal falle på. Jeg kan de fleste klassene, så dere slipper å ramse opp alt det kan gjøre. Bare gi meg noen gode råd over hva jeg burde velge. 7354854[/snapback] persjonlig er jeg glad i sorceress og babarian såjeg ville valgt de...... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvertfall en paladin i partyet. Lenke til kommentar
steffler Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 necromanser, barbarian og druid går godt sammen i et party! Lenke til kommentar
Lasse000 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Paladin, sorceress og Druid;) tror ikke du trenger mer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå