Gå til innhold

It came from the fridge

McLuddis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får en tier av meg hvis du spiser alt.

7359777[/snapback]

hahaha ikke når universet kollapser engang. Hadde heller sleika hele E6 fra oslo til trondheim.

7359797[/snapback]

Avtale!

7413661[/snapback]

Dette kan bli spennende :D

Herregud hva har du gjort med den maten der?? :sick:

7414197[/snapback]

Kan hende at det er grøt? Med pepper :!:

Lenke til kommentar
Noen som vil se hva jeg kan finne i den gamle matboksen nederst i sekken min? Skal fiske den opp og legge det ut her, hvis dere er så nysjerrige.

Obs: Har ligget der i tre måneder, tror det var hvitost på den. Nå ser det mer ut som... en bomullsplantasje... regner jeg med.

7411230[/snapback]

Pics or it didn't happen. ;)

Før pleide jeg å ta med hjem melk jeg ikke gadd å drikke på skolen, så glemte jeg av en, og den gjæret seg så mye at den sprakk og sekken ble til en bakteriekoloni.

7411345[/snapback]

Pics coming right up, så snart jeg har samlet guts til å åpne og funnet meg en kamera.

Lenke til kommentar
Noen som vil se hva jeg kan finne i den gamle matboksen nederst i sekken min? Skal fiske den opp og legge det ut her, hvis dere er så nysjerrige.

Obs: Har ligget der i tre måneder, tror det var hvitost på den. Nå ser det mer ut som... en bomullsplantasje... regner jeg med.

7411230[/snapback]

Før pleide jeg å ta med hjem melk jeg ikke gadd å drikke på skolen, så glemte jeg av en, og den gjæret seg så mye at den sprakk og sekken ble til en bakteriekoloni.

7411345[/snapback]

Pics coming right up, så snart jeg har samlet guts til å åpne og funnet meg en kamera.

7416708[/snapback]

Venter enda på bilder :wee:

Lenke til kommentar

7411230[/snapback]

7411345[/snapback]

7416708[/snapback]

Venter enda på bilder :wee:

7424014[/snapback]

Ja, kommer vel til helgen. Hvilken farge har gulosten en tendens til å få? Min erfaring er mørk grønn etter to uker, men etter tre måneder? :ph34r:

Lenke til kommentar

Vel bildene er tatt, men ikke fått på dataen. Vi har tilogmed filmet galskapen. Pålegget hadde skiftet farge og utseende så mye at vi begynte å lure på hva jeg faktisk hadde smurt på brødskiva den dagen. Er litt usikker selv, men tror jeg holder en knapp på hvitost. Picz coming munday or tuzday, lol. KEk!

Lenke til kommentar

Ja, kommer vel til helgen. Hvilken farge har gulosten en tendens til å få? Min erfaring er mørk grønn etter to uker, men etter tre måneder? :ph34r:

7433788[/snapback]

Først får den det karakteristiske, melaktige laget med hvit mugg. Deretter kommer den grønne muggen, som du sier. Jeg fant engang en ost (visstnok en brunost), der muggen hadde utviklet seg til 5mm høye oransje "trær" som så ut som koraller, samt noen mørkerøde "kuler".

Det var mugg på høyt plan :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...