gimme Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Deilige bilder Fysj altså! Er det grøt eller ? Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 kan du ikke lage en tippekonkurranse på hva det er, vinneren får en klem over pm ellerno Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 kan du ikke lage en tippekonkurranse på hva det er, vinneren får en klem over pm ellerno 7359770[/snapback] eller enda bedre, vinneren for herligheten tilsendt på døra. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Du får en tier av meg hvis du spiser alt. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 ekstraoppgave: gjette antall forskjellige muggarter Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Du får en tier av meg hvis du spiser alt. 7359777[/snapback] hahaha ikke når universet kollapser engang. Hadde heller sleika hele E6 fra oslo til trondheim. Endret 26. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Minner meg om Haikerenes Guide til Galaksen. Arthur så på den i tre minutter. Ettersom den ikke rørte på seg i tre minutter, spiste han den. 7355566[/snapback] Og han kalte den frokost. Det er godt han spiste den fordi den drepte et farlig jungel virus som ville ha startet en epedemi som ville ha drept halve byen. Genial bok ^^ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det ser jo sinnsykt forfedelig ut. Men nå er det på tide å dele en tanke jeg har hatt i hodet i det siste. Hvis man ser nermere på den grøten, så får man frem noen bakterier og stoffer med rare navn. Hvis man hører noen nevne de stoffene og bakteriene, så sier man jo ikke "ÆSJ!". Hvorfor sier vi at ting er så kvalme? Det er jo bare stoffer med rare navn! Luktet det noe av dritten? Og kanskje bakteriene har spredt seg i luften i kjøleskapet? HUFF, fælt å tenke på. Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 den var skuffende luktfri dessverre... Nå ligger den i søpla, forhåpentligvis blir den aldri sett igjen av noen... men hvis rådalen blir spist opp av et digert hårete monster på tirsdag, har jeg en liten idè om hva som kan være årsaken Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har du funnet ut hva det er? Lukter det noe spessielt ell'? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det var jævli ekkelt Satt å tenkte på at jeg skulle gå å spise noe mat, men farvell matlyst! Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 mmmm kake ^^ Koser meg virkelig nå.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Og jeg som akkurat satt og spiste iskrem Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Og jeg som akkurat satt og spiste iskrem 7363834[/snapback] yummi, på det siste bildet ser det ut som vanilje is med overdimensjonerte sjokoladebiter oppi. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Lurer på hva som hadde skjedd hvis man spiste det, og hva det smaker. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Lurer på hva som hadde skjedd hvis man spiste det, og hva det smaker. 7364184[/snapback] Du ville fått vondt i magen, og det ville smakt ekstremt surt og bittert. Tror jeg da. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Noen som vil se hva jeg kan finne i den gamle matboksen nederst i sekken min? Skal fiske den opp og legge det ut her, hvis dere er så nysjerrige. Obs: Har ligget der i tre måneder, tror det var hvitost på den. Nå ser det mer ut som... en bomullsplantasje... regner jeg med. Endret 2. desember 2006 av Larzemannen Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Noen som vil se hva jeg kan finne i den gamle matboksen nederst i sekken min? Skal fiske den opp og legge det ut her, hvis dere er så nysjerrige. Obs: Har ligget der i tre måneder, tror det var hvitost på den. Nå ser det mer ut som... en bomullsplantasje... regner jeg med. 7411230[/snapback] Pics or it didn't happen. Før pleide jeg å ta med hjem melk jeg ikke gadd å drikke på skolen, så glemte jeg av en, og den gjæret seg så mye at den sprakk og sekken ble til en bakteriekoloni. Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Noen som vil se hva jeg kan finne i den gamle matboksen nederst i sekken min? Skal fiske den opp og legge det ut her, hvis dere er så nysjerrige. Obs: Har ligget der i tre måneder, tror det var hvitost på den. Nå ser det mer ut som... en bomullsplantasje... regner jeg med. 7411230[/snapback] Pics or it didn't happen. Før pleide jeg å ta med hjem melk jeg ikke gadd å drikke på skolen, så glemte jeg av en, og den gjæret seg så mye at den sprakk og sekken ble til en bakteriekoloni. 7411345[/snapback] Jeg pleide også å ta melken min med hjem... Det ble en brå slutt... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du får en tier av meg hvis du spiser alt. 7359777[/snapback] hahaha ikke når universet kollapser engang. Hadde heller sleika hele E6 fra oslo til trondheim. 7359797[/snapback] Avtale! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå