Gå til innhold

It came from the fridge

McLuddis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Minner meg om Haikerenes Guide til Galaksen. Arthur så på den i tre minutter. Ettersom den ikke rørte på seg i tre minutter, spiste han den.

7355566[/snapback]

Og han kalte den frokost. Det er godt han spiste den fordi den drepte et farlig jungel virus som ville ha startet en epedemi som ville ha drept halve byen. :p

Genial bok ^^

Lenke til kommentar

Det ser jo sinnsykt forfedelig ut.

Men nå er det på tide å dele en tanke jeg har hatt i hodet i det siste.

Hvis man ser nermere på den grøten, så får man frem noen bakterier og stoffer med rare navn. Hvis man hører noen nevne de stoffene og bakteriene, så sier man jo ikke "ÆSJ!".

Hvorfor sier vi at ting er så kvalme? Det er jo bare stoffer med rare navn!

:p

Luktet det noe av dritten?

Og kanskje bakteriene har spredt seg i luften i kjøleskapet?

HUFF, fælt å tenke på.

Lenke til kommentar

Noen som vil se hva jeg kan finne i den gamle matboksen nederst i sekken min? Skal fiske den opp og legge det ut her, hvis dere er så nysjerrige.

Obs: Har ligget der i tre måneder, tror det var hvitost på den. Nå ser det mer ut som... en bomullsplantasje... regner jeg med.

Endret av Larzemannen
Lenke til kommentar
Noen som vil se hva jeg kan finne i den gamle matboksen nederst i sekken min? Skal fiske den opp og legge det ut her, hvis dere er så nysjerrige.

Obs: Har ligget der i tre måneder, tror det var hvitost på den. Nå ser det mer ut som... en bomullsplantasje... regner jeg med.

7411230[/snapback]

Pics or it didn't happen. ;)

Før pleide jeg å ta med hjem melk jeg ikke gadd å drikke på skolen, så glemte jeg av en, og den gjæret seg så mye at den sprakk og sekken ble til en bakteriekoloni.

Lenke til kommentar

7411230[/snapback]

Pics or it didn't happen. ;)

Før pleide jeg å ta med hjem melk jeg ikke gadd å drikke på skolen, så glemte jeg av en, og den gjæret seg så mye at den sprakk og sekken ble til en bakteriekoloni.

7411345[/snapback]

Jeg pleide også å ta melken min med hjem... Det ble en brå slutt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...