Isbilen Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Plukket frem gode gamle MTM2 fra hyllen her om dagen. Tenkte jeg skulle prøve det med Driving Force Pro-rattet mitt, men akk, det fungerte dårlig. Spillet sender force feedback til rattet, men det er også alt. Ingen reaksjon forøvrig. Noen som har fått dette til? Endret 25. november 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Brian Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Plukket frem gode gamle MTM2 fra hyllen her om dagen. Tenkte jeg skulle prøve det med Driving Force Pro-rattet mitt, men akk, det fungerte dårlig. Spillet sender force feedback til rattet, men det er også alt. Ingen reaksjon forøvrig.Noen som har fått dette til? 7354728[/snapback] har du lastet ned Logitech Gaming Software? LINK Du må ha det for at rattet skal funke ordentlig. Drit tøft spill forresten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Har lastet ned det, ja. Kan legge til at rattet (sett bort fra FF) funker fint i andre spill. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 UPDATE: Jeg fikk det til! Jeg har 2 spillkontrollere koblet til PC-en, og MTM2 trodde tydeligvis at det skulle forholde seg til X360-paden. Det eneste som måtte til var å gå på kontrollpanel og klikke seg inn på spillkontrollerne. På "avansert"-menyen kan man angi hvilken kontroller gamle spill skal benytte seg av, og vips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå