MrBjoern Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 For noen dager siden fikk alle filene/mappene på c: disken blå skrift istedet for svart (som på d: og e: ) noen som vet hva dette kan være? bl__skrift.bmp Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Har du satt på komprimering på C: disken? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Komprimerte filer vises i blått på NTFS disker, så du har nok komprimert hele C: disken din. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 noen måte og endre fargen tilbake igjenn eller? Måtte komprimere disken for noen dager siden, 10mb ledig! Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 noen måte og endre fargen tilbake igjenn eller? Måtte komprimere disken for noen dager siden, 10mb ledig! 7354794[/snapback] Fjærner du komprimeringa blir teksten svart igjen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 blir nok til at jeg fjerner komprimeringa, er stygt med blå skrift. Og jeg må bare partisjonere disken litt så kan jeg få noen giga til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå