bIsk0p Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Vet ikke om dette ble rett forum, men jeg prøver. Jeg har nettopp formatert. Før jeg gjorde dette, tok jeg kopi av NFS Carbon mappen i Mine Dokumenter som inneholder hvor langt jeg har komt. Men jeg klarer ikke å loade fra den. Jeg har prøvd dette med Most Wanted og gått uten problem, selv på forskjellige maskiner. Noen som vet hvorfor? Er det noe i saved filen jeg må endre for å kunne spille? Jeg har kommet til nesten 80% og det frister svært lite å begynne HELT på ny! Setter stor pris på all hjelp Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Det som er med nfs carbon er at serialn til spillet ligger i savefilen din.. så du må bruke samme serialn for at savefila skal funke.. eller gå inn på denne siden å hente savefix... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 Takker så mye Jeg prøvde å åpne i notepad, jeg fant SN, men det gikk ikke å bare bytte disse. Må ligge noe mer en anna plass :/ Fynka med fixen da wee=) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Og da var jeg kommet igjennom spillet Lenke til kommentar
un0x Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 (endret) Takk for denne tråden, forresten finner du carbonpanel_1.03 på den siden, som ikke fullfører spillet hvis du ikke vill det. (hadde allerede 94% ferdig, så det gadd jeg ikke ) Endret 30. desember 2006 av qrompe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå