iNtensimilla Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Se på han dusten her! Blir så j*vla sur når jeg ser sånne idioter som prøver å tjene penger på å selge linker til andre sider, som gir GRATIS nedlastning av programmer som skal hjelpe hver og en. For en jævel! Skulle nesten meldt fra til QXL om at han selger GRATIS programvare. 7590177[/snapback] JA! Kan ikke noen please gjøre det? Har modem, så jeg orker ikke Lenke til kommentar
joakimk Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg har akkurat samme problem som SindreE og M-J: goPod: iPod not detected Har gjenoppbygd min iPod Nano (ny sept. 2006) i iTunes (win xp), og så haket av for "Aktiver diskbruk". Fjernet også haken for "Åpne iTunes når denne iPod-enheten kobles til". Deretter koblet fra iPod, stengte ned iTunes (sjekket Task Manager...), koblet til iPoden igjen som også dukker opp som en fjernbar enhet under My Computer (disk H:). MEN når jeg starter goPod, står programmet allerede klar med meldingen om "not detected", og det skjer ingenting uansett hvor mye jeg klikker GO! steffenz: du som har fått dette til; blir det bedre lyd når du så spiller iPoden gjennom stereoanlegget ditt, via en standard Elkjøp RCA<->3.5mm jack Y-kabel? Må skru opp anlegget mange hakk for å matche CD-spilleren, slik det er nå... Selv med Apple Dock, som visstnok skal gi linjesignal ut, får jeg dau lyd. Lurer på om den slicke Appleselgeren lurte meg Håper noen kan hjøølpe!! P.s. prøvde også euPod, men den kræsjer umiddelbart med følgende kryptiske feilmelding: Component 'mscomctl.ocx' or one of its dependencies not correctly registered: a file is missing or invalidHerlig Lenke til kommentar
sphrenos Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fortalte Apple butikken på Oslocity om problemet de sa i mitt tilfelle var at jeg hadde en for ny modell for gopod og måtte nok vente til ny oppgradering. Så det kan være at dere har for ny modell selv om det står at den støtter 5gen Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 går det ant å ta på volumsperren igjen? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 12. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2007 Ja, du bare starter programmet på nytt og klikker på hengelåsen igjen.. Lenke til kommentar
Solaa Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fikk det faktisk til jeg, tok det på en pc jeg ikke hadde iTunes på, da gikk det bra Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 fikk det ikke til å funke Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Funket supert her. Takk for linken! Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 jeg har foresten ipod nano 2. gen. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Noen som vet om det snart kommer en oppdatering som virker på 2gen? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Nå er jeg mildt sagt grønn her (har ikke engang Ipod, bruker iTunes dog), men kanskje det hjelper å avslutte prosessen som heter ipodservice.exe i tillegg til itunes? Bare et gjett fra meg Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det fungerer ikke på iPod nano 2gen fordi Apple har kryptert den nye firmwaren. Lenke til kommentar
rur33 Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 tusen takk! skal sende linken til alle jeg skjener som har ipod Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 6. desember 2007 Del Skrevet 6. desember 2007 Hei, drit bra tråd. Men surt jeg ikke får det til og fungere. Har en ipod video på 30 gb. Den har grei lyd, men vil jo ha bedre lyd. Den er kjøpt i norge. Går det ikke ann å få det til på denne? Må jeg oppgradere programvaren (husker ikke det riktige orde) på ipoden og så prøve? Ipoden dukker bestandig opp som flytbardisk i min datamaskin. Håper noen kan hjelpe meg med dette Og tusen takk før en veldig bra tråd! Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hei! Jeg har en iPod nano 3G, og jeg prøvde det du skrev, men når jeg starter goPod står det "iPod not detected" uansett hvor mange ganger jeg trykker på GO knappen. siden det ikke virket på den bærbare datamaskinen med windows vista prøvde jeg på en stasjonær med xp, og uten iTunes, men det virket ikke der heller! er det kanskje noe galt med iPoden, eller er det noe annet jeg gjør feil? på forhånd takk Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Er det noen som har fått det til med Ipod Nano 3. gen? Hvis ikke.. Noen som vet når det kommer oppdatering for det? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Tror ikke en gang det finnes en løsning for 2 Gen Nano. Så, nei, ingen løsning for tredje heller. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Funker det på classic? Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Funker det på classic? Nei. Lenke til kommentar
sv1_3ivind Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 (endret) Tror ikke en gang det finnes en løsning for 2 Gen Nano. Så, nei, ingen løsning for tredje heller. Det står jo at det funker for 3 generasjon! merkelig at det ikke gjør det :S Endret 29. desember 2007 av sv1_3ivind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå