Vizio Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Hei Jeg skal gå til anskaffelse av prosjektor, surround anlegg og tenkte også å kjøpe en PC hvor jeg kan kjøre windows media senter etc. Hva bør jeg kjøpe? Det må være en PC som ser fin ut i stua, har tvtuner (helst 2), DVD-RW, nok minne til at alt går glatt. Den må heller ikke støye noe særlig Lurer også på om noen har forslag til prosjektor og surround anlegg i samme slengen. Jeg ser ikke etter de aller dyreste løsningene. F.eks når det gjelder prosjektor er det viktigste at bildet er greit til å bruke til å se på film og at den ikke støyer for mye. Mediasenter pc'en er jeg villig til å putte litt mer penger i, men vet ikke helt hvilke priser det er snakk om . Håper noen kan forklare og hjelpe meg litt med hva jeg skal ha Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 vel, siden du vil putte en del penger i dette kan det være lurt å vurdere mediaportal tv-server sammen med mediaportal mediasenter. da kan du ha en bråkebøtte med mange hardisker i ett annet rom og en mer lydløs pc, som ikke trenger å være så kraftig siden den ikke tar seg av opptak og komprimering. på serveren kan du jo innstalere orb også så får du all media levert til mobilen din også gratisprogram begge deler Lenke til kommentar
Vizio Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 vel, siden du vil putte en del penger i dette kan det være lurt å vurdere mediaportal tv-server sammen med mediaportal mediasenter. da kan du ha en bråkebøtte med mange hardisker i ett annet rom og en mer lydløs pc, som ikke trenger å være så kraftig siden den ikke tar seg av opptak og komprimering. på serveren kan du jo innstalere orb også så får du all media levert til mobilen din også gratisprogram begge deler 7354524[/snapback] Kan jeg ha slik software på en vanlig mediacenter pc som står i stua og? Å kjøpe 2 pc'er kan nok kanskje bli litt i meste laget for lommeboka Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 jeg vil tro det. Merkelig jeg aldri har sett denne posten før da jeg klikket "mine innlegg" har du kjøpt deg noe nå? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hei Jeg skal gå til anskaffelse av prosjektor, surround anlegg og tenkte også å kjøpe en PC hvor jeg kan kjøre windows media senter etc. Hva bør jeg kjøpe? Det må være en PC som ser fin ut i stua, har tvtuner (helst 2), DVD-RW, nok minne til at alt går glatt. Den må heller ikke støye noe særlig Lurer også på om noen har forslag til prosjektor og surround anlegg i samme slengen. Jeg ser ikke etter de aller dyreste løsningene. F.eks når det gjelder prosjektor er det viktigste at bildet er greit til å bruke til å se på film og at den ikke støyer for mye. Mediasenter pc'en er jeg villig til å putte litt mer penger i, men vet ikke helt hvilke priser det er snakk om . Håper noen kan forklare og hjelpe meg litt med hva jeg skal ha 7354506[/snapback] Hva med og gå for intel basert system , Asus P5B DLX/WIFI-AP Intel core 2 duo 6600 Corsair TWIN2X-6400 2 GB 2 x 1 GB) CL5 Hauppauge WinTV-PVR-500MCE MSI GeForce 7950 GT 512 MB Silent Silverstone LC16M Tagan 580W Easycon også noen silent x vifter . noe i den duren er nok bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå