olsen_1 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) hei folkens! har et lite problem med datamaskinen min. mesteparten av bruken min består av å spille, nærmere bestemt world of warcraft. mens jeg spiller, har jeg 2-9 fps, 16-20 om det ikke er noe som beveger seg aktivt på skjermen. litt om oppsettet mitt: har harddisken inndelt i flere partisjoner, 1 for windows, 1 for programs, 1 for midlertidige filer, og 1 for lagring etc. bruker også crapcleaner, easycleaner etc for å holde datamaskinen ren, sjekker antivirus, spyware ofte, pdefragementerer når det er nødvendig etc. hardware min er: abit kn8 ultra nforce4 amd athlon 64 3500 venice 3x512mb twinmos pc3200 geforce 6800gt samsung hd (ikke IDE) programvare er windows xp he sp2 nyeste drivere til kort av og til stopper maskinen og får blå skjerm, der det står dumper fysisk minne. så jeg antar at det kanskje kan være noe feil et sted med hardware. noen forslag? på forhånd takk Endret 25. november 2006 av olsen_1 Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Prøv med 2 rambrikker i steden for 3. Mener at AMD 64 best liker å kjøre RAMen parvis. Altså 2 stk eller 4 stk.. Lenke til kommentar
olsen_1 Skrevet 25. november 2006 Forfatter Del Skrevet 25. november 2006 ble nesten som en ny maskin - takk :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå